تصادف مهدی پاکدل واقعیت دارد؟ آیا مهدی پاکدل درگذشت

تصادف مهدی پاکدل خبریست که توسط برخی از سایت های زرد منتشر شده است و صحت ندارد و آقای مهدی پاکدل کاملا در صحت و سلامت به سر میبرد.

تصادف مهدی پاکدل واقعیت دارد؟ آیا مهدی پاکدل درگذشت

جزئیات تصادف مهدی پاکدل

مهدی پاکدل بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان بوده رسانه های زرد نوشته اند او تصادف کرده است و جانش را از دست داده است این در حالی است که خبر مربوط به سریال ستایش بوده که در فصل اول بعد نقش طاهر بازی کرد و در یک تصادف فوت کرد.

حالا برخی از سایت ها سعی می کنند با استفاده از این سکانس بازدید کننده هایی را به دست آورند.

همچنین ببینید:

مهدی پاکدل در سریال ستایش نقش طاهر را برعهده داشت این بازیگر سوابق زیادی در عرصه بازیگری داشته و موفق شده فیلم ها و سریال های زیادی بازی کند.

سوابق

او در جدیدترین کار هنری اش سریال جیران را بازی کرده است سریالی که توسط حسن فتحی کارگردانی شده و داستان سوگلی ناصرالدین شاه را به تصویر می کشد.

تصادف مهدی پاکدل واقعیت دارد؟ آیا مهدی پاکدل درگذشت

مهدی پاکدل در ۱۰ تیر ماه ۱۳۵۹ در اصفهان متولد شد و بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون است.

برادر بزرگش حسین پاکدل نام داشته که از بازیگران و مجریان و کارگردان های سرشناس محسوب می شود.

همسران مهدی پاکدل

مهدی پاکدل دو بار تا به حال ازدواج کرده است اولین همسرش بهنوش طباطبایی بوده که در سال ۱۳۸۹ ازدواج کرده و در سال ۱۳۹۵ جدا شدند.

همچنین همسر دوم خانم رعنا آزادی و بود که در سال ۱۳۹۹ با این بازیگر ازدواج کرد مهدی پاکدل بازیگری در سینما را با فیلم آبی به کارگردانی حمید لبخنده در سال ۱۳۷۹ آغاز کرد و در تلویزیون سریال با من بمان بازم به کارگردانی حمید لبخنده در سال ۱۳۸۱ را تجربه کرد

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا