علت جدایی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی لو رفت

علت جدایی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی لو رفت

علت جدایی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی لو رفت

علت طلاق و جدایی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی مشخص شد مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی که با هم عروسی کرده بودند در نهایت بعد از گذشت 6 سال از زندگی شان طلاق گرفتند و برای همیشه جدا شدند و مهدی پاکدل بعد از 4 سال با خانم رعنا آزادی ور ازدواج کرد تا دیگر راه بازگشتی برای بهنوش طباطبایی وجود نداشته باشد.

علت جدایی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی

بسیاری از هواداران مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی از انها علت طلاقشان را در کامنت های صفحه اینستاگرامشان میپرسیدند که پاسخی به سوالات داده نمیشد.

تا اینکه بعد از گذشت 7 از جدایی انها در نهایت خانم طباطبایی در اینستاگرامش به یکی از کاربران که علت طلاقشان را پرسیده بود پاسخ داد و گفت عدم تفاهم و بحث های طولانی و مداوم که هیچگاه نتیجه نمیداد دلیل اصلی جدایی ما بود.

علت جدایی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی لو رفت

علارغم ازدواج مجدد مهدی پاکدل ، خانم طباطبایی هنوز ازدواج مجدد نکرده و همچنان مجرد میباشد.

بهنوش طباطبایی بازیگری را از سال 77 با مجموعه تلویزیونی یونس آغاز کرد و با بازی در سریال های مختلف تلویزیونی در میان مردم شناخته شد. این بانوی هنرمند بعد از بازی در سریال یونس در سریال های مختلفی ایفای نقش کرد اما بازی در سریال هایی چون مسافری از هند، عشق گمشده، پیله های پرواز،گلهای گرمسیری، در مسیر زاینده رود و میکائیل بیش از پیش در میان مردم شناخته شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *