تعبیر خواب افتادن دندان و ریختن دندان (شکستن دندان و دندان لق و سیاه)

تعبیر خواب افتادن دندان و ریختن دندان (شکستن دندان و دندان لق و سیاه)

تعبیر خواب افتادن دندان لق (تعبیر خواب دندان کرم خورده و سیاه) به همرا جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

تعبیر خواب افتادن دندان لق

خواب دندان را اکثر مردم دیده اند که هرکدام موضوعی خاص داشته اند و روایتی متفاوت بوده است.

اما باید بدانید که دیدن دندان در خواب هم میتواند خوب باشد و هم میتواند بد باشد.

اگر دندان افتاده باشد و یا لق باشد تعبیر بسیار بدی دارد و در اینده اتفاقات خیلی بد رخ خواهد داد.

تعبیر خواب افتادن دندان و ریختن دندان (شکستن دندان و دندان لق و سیاه)

حضرت امام جعفر صادق (ع) فرمایند: «دیدن دندان‌ها در خواب بر شش وجه است.» اول: اعضای خانواده و بستگان، دوم: مال، سوم: منفعت، چهارم: غم و اندوه، پنجم: مصرف (گزند و زیان)، ششم: مفارقت وجدائی از خویشان.

اگر شما هم چنین خوابی دیده اید باید به چند نکته توجه کنید اینکه چه زمانی خواب را دیده اید و قبل از خواب به چه فکر میکرده اید اینها همه در تعبیرش نقش خواهند داشت.

همانطور که میدانید روح انسان در خواب میتواند از بدن جدا شد و به آینده و یا گذشته برود و از اتفاقاتی که در اینده رخ میدهد باخبر شود البته اتفاقات آینده را جوری مشاهده میکند که مغز شما قادر به تحلیل آن نیست و به همین دلیل است که میگویند باید علم تعبیر را داشته باشید تا رمز و رموز آن را بتوانید کشف کنید.

از گذشته ها تاکنون افراد زیادی بودند که علم تعبیر را آموخته بودند تعبیر به دو دسته تقسیم میشود علم تعبیر از نگاه مذهبی و علم تتعبیر از نگاه علمی و روانشناسی که هر کدام فلسفه خاص خود را دارد.

تعبیر افتادن دندان توسط حضرت یوسف

حضرت یوسف میگوید که تعبیر افتادن دندانن بد است چرا نشانه جدا شدن و یا از بین رفتن یکی از اعضای خانواده است و شکستن دندان یک مکافات بسیار بزرگی برای اهل خانواده خواهد بود.

تعبير خواب به روايت محمد بن سیرین

محمد بن سیرین گوید: اگر بیند دندان پیشین او بر کف دستش افتاد یا بر کنار یا بر زمین افتاد و به خاک آلوده نگردید، دلیل که او فرزندی یا خواهری یا برادری آید، اگر بیند دندان پیشین او بر زمین افتاد و در میان خاک ضایع گردید، دلیل که از این جماعت یکی هلاک شود، یا جدا شود، چنانکه هیچکس از وی نشان ندهد. اگر بیند بعضی از دندان بشکست یا ضایع شد، دلیل که به یکی از ایشان بلا و آفتی رسد. اگر بیند دندان پیشین او کوفته شد، دلیل که او را با چنان کسان خصومت افتد. اگر بیند یکی از دندان پیشین او کنده شد، دلیل که یکی از این جماعت را سخنی زشت گوید و از وی مفارقت جوید.

تعبیر خواب افتادن دندان

اگر بیند دندان‌های پیشین او زیاده شد یا خوب و پاکیزه شد، دلیل که یکی از کسان را خیر و خرمی و زیادی رفعت و منزلت است. اگر بیند در جنب دندان پیشین او دندان زیرین است، دلیل که او دختری آید. اگر بیند جمله دندانهایش بر دندان‌های دیگر، چون تاویل دندان‌های پیشین باید کرد و هر دندانی که تعلق بدان کس دارد. اگر بیند دندان‌های او از آبگینه بود یا از سیم یا از سفال و مانندآن، دلیل که اجل او نزدیک آمده باشد.

  • به بیرون تف کردن مقدار زیادی دندان: چیزی شما را وادار به اعتراف؛ سخن گفتن و یا ابراز عواطف می کند.
  • ریختن دندان ها: اغلب حس از دست دادن را به تصویر می‌کشد، از قبیل از دست دادن اعضای خانواده یا عزیزان، روند پیری که به پختگی و جا افتادگی منجر می‌شود، بنابراین،‌ نگرانی‌های در مورد پیری و عوض شدن تصویر شخص را نیز به همراه دارد. وقتی نخستین دندان‌های ما در حدود هفت سالگی می‌ریزد،  این امر احتمالا نخستین تجربه ما در زمینه‌ی از دست دادن بخش‌هایی از بدنمان است و گویا چیز غریبی روی می‌دهد، شاید بترسیم که سایر اعضای بدنمان نیز بیفتند و آن ها را از دست بدهیم. احساس از دست دادن چیزی، یا احساس اینکه پیر و ناخوشایند به نظر آییم.
  • اگر فقط یک دندان افتاد: این رویا ممکن است به از دست دادن چیزی، تغییر و یا مرگ کسی اشاره کند.
  • کشیدن دندان: به زعم یونگ، این رویا برای زنان به معنای زایمان است. به طور کلی، این رویا به فقدان و یا لطمه‌ای دردناک اشاره دارد.

تعبیر خواب افتادن و شکستن دندان به روایت آنلی بیتون

آنلی بیتون:

اگر خواب ببینید یکی از دندانهای شما می‌افتد، نشانه آن است که خبرهایی بد به گوش شما خواهد رسید.
اگر خواب ببینید دوتا از دندانهای شما می‌افتد، علامت آن است که ناخواسته به اوضاع بدی کشانده خواهید شد. و اگر خواب ببینید که سه تا از دندانهای شما می‌افتد، نشانه آن است که اتفاقات خیلی بدی برایتان رخ خواهد داد.
اگر خواب ببینید تمام دندانهای شما می‌افتد، نشانه آن است که مرگ و قحطی در اجتماع رواج خواهد داد.
اگر خواب ببینید در اثر ضربه ای دندانتان می‌شکند، نشانه آن است که با مرگ و میر و حوادثی تلخ روبرو خواهید شد.
اگر خواب ببینید یکی از دندانهایتان پوسیده و شکسته است، نشانه آن است که در موقعیت بدی قرار خواهید گرفت. طرح‌ها، نیمه تمام متوقف خواهد شد، بیماری گریبانتان را خواهد گرفت. و سیستم عصبی اندامتان دچار اختلال خواهد گردید.

تعبیر خواب دندان کرم خورده

اگر ببیند که دندانش کرم خورده و درد می کند، گرفتار دشمن می شود. اگر فقط درد دندان داشت، گرفتار قرض و بدهی می شود. اگر ببیند که دندان هایش سفید و براق است، زندگی خانوادگی او رونق و جلا می یابد. اگر ببیند که دندان هایش کثیف و زشت است، غمی به او می رسد که جنبه خانوادگی دارد.

  • اگر دندان کرسی اش درد می کرد و متورم شده بود، با همسرش اختلاف پیدا می کند و اگر آن را کشید از همسرش جدا می شود. برای زن نیز همین تعبیر هست، یعنی اگر دندان کرسی خود را بکشد از شوهرش جدا می شود. اگر کسی ببیند هیچ دندانی در دهانش نیست، برای پیش بردن اهدافش توانایی کافی نخواهد داشت.
  • اگر خواب ببیند که دندانش افتاد و لثه اش نیز شل شده و بیمار است، کسی از خویشاوندان، به نسبت دندان های جلویی و یا کناری مانند آنچه در بالا ذکر شد، خواهد مرد. دیدن افراد بی دندان در خواب، نشانه آن است که دشمنان برای بدنام کردن شما کوشش خواهند کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *