تعبیر خواب ماهی / ماهی گرفتن ، ماهی خوردن ، ماهیگیری و انواع ماهی

تعبیر خواب ماهی / ماهی گرفتن ، ماهی خوردن ، ماهیگیری و انواع ماهی

تعبیر خواب ماهی / ماهی گرفتن ، ماهی خوردن ، ماهیگیری و انواع ماهی  قرمز ، زرد ، ماهی سفید ، قزل را در این صفحه مشاهده فرمایید.

تعبیر خواب ماهی / ماهی گرفتن ، ماهی خوردن ، ماهیگیری و انواع ماهی

تعبیر خواب ماهی / ماهی گرفتن ، ماهی خوردن ، ماهیگیری

دیدن ماهی در خواب خوب است به خصوص آبی که ماهی در آن شنا می کند زلال و روشن باشد اگر فردی در خواب ببیند در جایی کنار آبگیر یا رودخانه یا دریا یا استخر ایستاده و درون آب ماهی های زیادی وجود دارد بسیار خوب است و خبر از یک آینده روشن خوب می دهد به شرط اینکه آب صاف و زلال باشد.

همچنین ببینید تعبیر خواب مار رنگی یا سیاه یا سفید و مار بزرگ 

اگر آب گل آلود باشد نشان دهنده این است که مقام و پول و مال و در دسترس  شما قرار می‌گیرد اما بعد از مراحل خیلی سخت و شما با مشکلات زیادی و غم و غصه فراوان این پول و ما را به دست می آورید.

اگر آبش متعفن باشد و ماهی های خوش رنگی در آن شنا کند خوب نیست و نشان دهنده این است که چیزهایی که به دست می آید می آورید با بیماری و رنج همراه است و ارزشش را ندارد.آب متعفن در خواب به صورت تعبیر میشود که حکم بیماری و حبس و محکومیت را دارد.

تعبیر خواب ماهی / ماهی گرفتن ، ماهی خوردن ، ماهیگیری و انواع ماهی

ماهی سفید در خواب نشانه بخت و اقبال است ماهی زرد طلایی پول و ثروت است ماهی قرمز شکوه و عزت اگر فردی خواب ببیند که چند ماهی در شیشه یا تنگ در مراسم هفت سین نوروز قرار می دهد خیلی خوب است زیرا اگر کسی به شما ماهی بدهد یعنی او به شما در رسیدن به آرزوهای تان کمک می کند تا شما به آرزوهای تان برسید.

تعبیر ماهی شور

اگر در خواب ببینیم ماهی شور می خورید به شرطی که شور باشد به بلا گرفتار دچار می شوید ماهی  را اگر از دریا صید کنید پول و نعمتی است است که با زحمت و جایی که دور از خانه و کاشانه شماست به دست می آورید.

تعبیر خواب دیدن ماهی های بزرگ و تازه

در تعبیر های امام صادق علیه السلام که برای ماهی دارند عبارتند از وزیر .لشگر. غنیمت. کنیزک هندو. غم و اندوه و دختر

دانیال نبی علیه السلام می فرماید دیدن ماهی های بزرگ و تازه یعنی غنیمتی که به دست می آورید و ماهی های کوچک یعنی غم و اندوه

جابرمغربی گوید ماهی تازه غنیمت می باشد و بعضی دیگر از تعبیر گران خواب ماهی کوچک را به مسافرت تعبیر کردند ابن سیرین تعبیر ماهی های کوچک را ضرر دیدن از سمت غلام و بنده خود می داند.

یوسف نبی علیه السلام دیدن ماهی را روزی می داند اگر دختری خواب ماهی ببیند نشانه آن است که همسر زیبا به دست خواهد آورد خوردن ماهی در خواب اگر شور باشد به شرطی که تازه و شور باشد مصیبت و بلاست.

تعبیر خواب ماهی پخته

اگر ماهی پخته می خوردید به اندازه آن مال به دست می آوریم اگر ماهی کباب میخوری یعنی اگر فرد پاکدامنی هستی برای کسب علم و دانش به مسافرت میروید یا اینکه با بزرگ مردانی ارتباط و مصاحبت می کنید. ولی اگر انسان بدی هستی دلیل بر غم و اندوه و رنج و دشمنی است لازم به ذکر استخواب ماهی مرده یعنی ناراحتی دیدن ماهی مرده را از دست دادن ثروت خود می باشد.

تعبیر خواب ماهی زرد طلایی

منوچهر مطیعی ماهی سفید بخت و اقبال ماهی زرد طلایی را مال و ثروت و ماهی سرخ را فر و شکوه می داند اگر در خواب ماهی آزاد ببینید به این معناست که آینده درخشانی در پیش رو خواهید داشت ماهی طلایی ازدواج موفق است ماهی بزرگ درآمد بالا ماهی قرمز خوش شانسی ماهی قزل آلا اقبال و شانس به شما روی می‌آورد ماهی کولی در خواب نشانه شنیدن اخبار بد است ماهی کباب شده تازه بهتر از شور میباشد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *