تعطیلی شبکه جم برای همیشه و علت تعطیلی +توضیحات

تعطیلی شبکه جم برای همیشه و علت تعطیلی +توضیحات

تعطیلی شبکه جم برای همیشه و علت تعطیلی شبکه GEM TV چیست؟ تعطیل کردن شبکه چم تیوی برای همیشه را در زیر ببینید.

تعطیلی شبکه جم برای همیشه

خبرهای رسیده از رسانه‌های ترکیه حکایت از این دارد که شبکه ماهواره ای جم برای همیشه تعطیل خواهد شد.

تعطیلی شبکه جم برای همیشه و علت تعطیلی +توضیحات

پس از به قدرت رسیدن و ترور سعید کریمیان مدیر شبکه جم مدیریت این شبکه به پروژه به نام پروژه لاینز مدیا محول شد اما بعد از گذشت نزدیک به یک سال این پروژه با شکست روبه رو شده و مدیریت ناصحیح و نادرست در پروژه منجر به تعطیل شدن و شکست پروژه انجامیده است.

پروژه لاینز مدیا آخرین امید جم برای اداره ادامه فعالیت شبکه‌های متعدد جم بود که با شکست مواجه شد .

تعطیلی شبکه جم برای همیشه و علت تعطیلی +توضیحات

با توجه به نزدیک شدن به سالگرد ترور سعید کریمیان مدیر اسبق شبکه gem این شبکه بدون وجود مدیریت درست اداره شده بود اما با تمام تلاش ها و پوششهای کارکنان این شبکه و زنده و پابرجا نگه داشتن این رسانه همگی با شکست مواجه شده و قرار است این شبکه برای همیشه تعطیل شود

علت تعطیلی شبکه جم

طبق خبرهای اعلام شده علت تعطیلی این شبکه بدهی های فراوان و نجومی می‌باشد که از به پرداخت آن اضافه کسی برنمی‌آید و کسی نیز توان خرید این شبکه را ندارند پس از کارکنان و مسئولین تصمیم به تعطیل کردن آن برای همیشه گرفتند.

تعطیلی شبکه جم برای همیشه و علت تعطیلی +توضیحات

ماجرای تعطیل شدن شبکه جم

با انتشار خبر تعطیلی ‏gem بیشتر نظرها درباره تعطیلی آن در بین کاربران فضای مجازی این است که اکثر خانواده های ایرانی نفس راحتی از دست سریالهای بی بندوبار گمراه کننده راحت می‌شوند.

این رسانه ماهواره ای در سال ۸۷ توسط سعید کریمیان و برادرش هادی کریمیان راه اندازی شد که ابتدا جم کلاسیک و جم موزیک راه اندازی کرده و سپس با شبکه های متعدد آن را گسترش دادند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *