شاخص آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ لحظه به لحظه

تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد

تعطیلی مدارس و ادارات و بانک های تهرن و البرز (کرج) فردا چهارشنبه 4 آبان 1401 مشخص شد به دلیل طوفان و باد و بازندگی و گرد و غبار.

تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد

آیا فردا مدارس تهران و البرز تعطیل است؟

پاسخ خیر است فردا همه مدارس تهران و البرز دایر خواهد بود و آموزش و پرورش تصمیمی به تعطیل مدارس نگرفته است.

آلودگی هوا در این تهران و البرز به گونه نبوده که آموزش و پرورش تصمیم بگیرد مدارس تعطیل شود.

به هرحال فردا مدارس فعال است و دانش اموزان باید در همه مقاطع تحصیلی به مدرسه بروند. لذا باید دانش اموزان از ماسک استفاده کنند که سلامت شان به خطر نیافتد.

از صدور هشدار زرد هواشناسی به جهت پیش‌بینی وزش باد شدید و فعالیت سامانه بارشی خبر داد و اظهار کرد: این وضعیت طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی از فردا ۲۴ شهریور آغاز می شود و تا پایان همان روز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی احتمال بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها وجود دارد که در این زمینه به مردم توصیه می‌کنیم از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها تردد نکنند.

وی در ادامه عنوان کرد: اطلاع رسانی به همه اعضای پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان تهران اعم از بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و ادارات اجرایی و خدماتی صورت گرفته تا تمهیدات لازم جهت پیشگیری از هر گونه مخاطرات احتمالی اتخاذ شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *