تعطیلی مدارس فردا شنبه اول مهر ۱۴۰۲ مشخص شد

تعطیلی مدارس فردا شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ مشخص شد آلودگی هوا

خبر فوری تعطیلی مدارس فردا شنبه 8 مهر 1402 به علت گرد و غبار و آلودگی هوا تهران و البرز و کرج و سیستان و بلوچستان و زابل ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،نیشابور ، قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، آمل ، بابل ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، مهاباد ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، تاکستان ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

خبر فوری تعطیلی مدارس

دانش آموزان توجه کنند که مدارس همه شهرهای ایران روز شنبه باز بوده و خبری از تعطیل نیست پس توجهی به اخبار دروغ فضای مجازی نکنید چرا که وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد به علت آلودگی هوا دیگر مدارس کشور تعطیل نخواهد شد مگر اینکه در شهرهای مرزی و بیابانی که طوفان شن به راه می افتد اموزش و پرورش آن شهرها تصمیمی بگیرند در غیر این صورت به دلیل الودگی هوا مدارس تعطیل نمشود.

وضعیت تعطیلی مدارس فردا شنبه 8 مهر 1402

 تعطیلی مدارس در فصل سرما یکی از اخباری بوده که با شروع فصل سرما در فضای مجازی پیچیده میشود که البته سالهای گذشته مدارس کلانشهر ها مدت ها به صورت پیاپی به علت آلودگی هوا تعطیل میشد اما وزیر اموزش و پرورش این تعطیلی ها را لغو کرد

با توجه به تعطیلی روز یکشنبه دوم مهرماه بسیاری از دانش اموزان تمایل دارند که مدارس را به صورت رسمی از روز چهارشنبه 5 مهر 1402 آغاز کنند که فردا دوشنبه مدارس باز خواهد بود.

تعطیلی مدارس فردا شنبه اول مهر ۱۴۰۲ مشخص شد

روز یکشنبه 2 مهر ماه شهادت امام عسگری بوده و در تقویم کشورمان تعطیل رسمی میباشد و شنبه اول مهر مدارس مقطع ابتدایی و پیش دبستانی رسما آغاز شد هر چند که بسیاری از دانش اموزان تمایل دارند که دوشنبه را به عنوان اولین روز شروع مدرسه استارت بزنند اما شنبه اولین روز شروع به کار مدارس است با این حال بسیاری از دانش اموزان به مدرسه نمیروند و دوشنبه را برای رفتن به مدرسه انتخاب میکنند.

آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی مدارس

فردا همه مدارس کشور دایر است و دانش اموزان مقطع ابتدایی  وپیش دبستانی به صورت رسمی باید به مدرسه بروند.

به نظر میرسد مقاطع تحصیلی دبیرستانی از روز دوشنبه آغاز به کار خواهند کرد.

آیا شنبه 8 مهر مدارس تعطیل است؟

خیر مدارش روز دوشنبه تعطیل نیست و دانش اموزان باید به مدرسه بروند و دیگر خبری از تعطیلی نخواهد بود تا 11 مهر ماه که چند روز تعطیل خواهد بود.

به گزارش تابناک، در این ادامه تاریخ دقیق آغاز سال تحصیلی گروه‌های مختلف و تعطیلی یا عدم تعطیلی آنها در روز شنبه را آورده‌ایم.

وضعیت قرمز آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان

بنا بر اعلام سامانه مرکز پایش کیفی هوای کشور، شاخص کیفی هوای امروز در شهر‌های اندیمشک و شادگان ۱۵۸، اهواز و دشت آزادگان ۱۵۴ و دزفول ۱۵۱ AQI در وضعیت ناسالم بودن هوا برای تمامی گروه‌های سنی به ثبت رسید.

این شاخص نشان دهنده ناسالم بودن هوا برای تمامی گروه‌های سنی است که براساس این شاخص افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج ازمنزل خودداری ورزند. افراد دیگر باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *