تعطیلی مدارس فردا شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد +جزئیات

تعطیلی مدارس فردا شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد +جزئیات

تعطیلی مدارس و ادارات و بانک های فردا شنبه 7 آبان 1401 واقعیت دارد؟ به دلیل  آلودگی هوا باد و طوفان گرد و غبار و بارندگی و اعتراضات و اغتشاشات و آیا فردا مدارس تعطیل است یا خیر و آخرین خبر درباره وضعیت تعطیلی تهران و البرز ، خوزستان ، اهواز ، آبادان ، مشهد، همدان ، اراک ، ایلام ، شیراز ، اصفهان ، سمنان ، هرمزگان ، کرمان ، کرمانشاه ، یزد ، بندر گناوه، قم ، لرستان ، قزوین ، زنجان ، شیروان ، بروجرد ، بجنورد ، بیرجند ،قصرشیرین ، زاهدان ، تبریز ، ارومیه ، چهارمحال بختیاری ، یاسوج ، بوشهر ، ، رشت ، مازندران ، ساری ، گیلان ، گرگان ، بندرعباس و قشم ،کردستان ، سنندج ، سقز و دیواندره ، خرم آباد، اردبیل ، کاشمر ، ازنا ، الگودرز ، کوهدشت ، دورود ، هشتگرد ، آبیک ، بروجرد ، دزفول ، خرمشهر ، اندیمشک ، ماهشهر ، بهبهان ، هویزه ، مهران ،سوسنگرد را در این صفحه به آن میپردازیم.

تعطیلی مدارس فردا شنبه ۷ آبان

روز شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ با توجه به تشیع شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ فقط استان فارس تعطیلی رسمی میباشد.

تعطیلی مدارس فردا شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد +جزئیات

این در حالی است که برخی از مردم گمان کردند که کل کشور تعطیل است که این خبر نادرست می باشد روز شنبه فقط مدارس و ادارات استان فارس برای شرکت در مراسم تشییع شهدای حادثه شاهچراغ تعطیل می باشد و سایر شهرهای کشورمان مدارس فعال خواهد بود .

چهارم آبان متاسفانه در حمله تروریستی به حرم شاهچراغ ۱۵ نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند و به شهادت رسیدند و ۲۱ نفر زخمی شدند فرد تروریست اقدام به تیراندازی رگباری به سمت زائران حرم کرده و تعداد زیادی از زاهدان را به شهادت رساند استاندارد استان فارس سه روز عزای عمومی اعلام کرد در روز شنبه را تعطیل رسمی اعلام نمود.

اسماعیل محبی پور اظهار داشت: پیکر مطهر این شهدا روز شنبه هفتم آبان ماه ساعت 9 صبح از میدان شهدا به سمت حرم مطهر احمدبن موسی (ع) با حضور مردم تشییع شود. خانواده‌هایی که تمایل دارند می‌توانند شهدای خود را در حرم مطهر احمد بن موسی (ع) تدفین کنند.

وی گفت: دو نفر از شهدای این حادثه اهل استان کهگیلویه و بویراحمد، سه نفر استان هرمزگان، یک نفر تهران، سه نفر شهر شیراز، یک نفر فسا، یک نفر مرودشت، یک نفر سیرجان و یک نفر همدان هستند.

محبی پور افزود: بنابر اعلام پزشکان دو نفر از مجروحان این حادثه سطح هوشیاری پایینی دارند و دیگر مجروحان در شرایط مطلوبی هستند یا از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. در اردبيل رفتيم مدرسه ديديم هيچكس نيست تعطيل بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *