تهدید ساشا سبحانی

تهدید ساشا سبحانی + ماجرای کردان و روابط قبل از ازدواج شیلا خداداد

تهدید ساشا سبحانی + ماجرای کردان و روابط قبل از ازدواج شیلا خداداد و جزئیات رابطه قبل از ازدواج شیلا خداداد و ماجرای افشاگری ساشا سبحانی را در مجله شبونه بخوانید.

تهدید ساشا سبحانی و ماجرای کردان چیست

شیلا خداداد بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در یک برنامه اینترنتی اظهارات تندی را درباره عروس سفیر ایران در دانماک ، خانم آناشید حسینی گفتند که باعث شد تا آقازاده سفیر دیگر کشورمان به نام ساشا سبحانی واکنش تندی نشان دهند و وی را تهدید ناموسی کند.

تهدید ساشا سبحانی

ماجرای کردان در تهدید ساشا سبحانی چیست

ساشا سبحانی پسر احمد سبحانی سفیر سابق ایران در ونزوئلا در یک فیلم در اینستاگرامش شیلا خداداد را تهدید که همه روابط قبل از ازدواجش را فاش خواهد تا در خانواده اش نتواتند سرش را بالا بیارد.

ساشا در این فیلم الفاظ تند و ظشتی را به بازیگر ایرانی گفته و واکنش بی سابقه ای را نشان داده است.

پیشنهاد ما : بیوگرافی ساشا سبحانی و بیوگرافی شیلا خداداد

وی در صفحه مجازی اش شیلا خداداد را تهدید کرد و گفت : خانم خداداد بهتر است که سرت در زندگی خودت باشد ، وگرنه ماجرای رابطه قبل از ازدواجت را فاش می کنم ، میدانی که دوستان بازیگر و سینمای مشترک زیادی دارم ، پس بهتره ساکت باشی و وگرنه حرف بزنم نمی توانی سرت را در خانواده ات بلند کنی.

تهدید ساشا سبحانی

شیلا خداداد با چه کسی رابطه داشته

وی گفت : تو خودت پول را دوست داری و با ادم پولدار ازدواج کردی.

وی گفت : من اگر حرف زدم به افرادی بودند که در پیج من فحاشی می کردند و به مردم ایران توهین نکردم

وی همچنی چند فحس و لفظ رکیک نیز به خداداد گفت که ما از انتشار فیلم و الفاظ زشت وی معذوریم.

تهدید ساشا سبحانی

ماجرای رابطه قبل از ازدواج شیلا خداداد  چیست

خانم شیلا خداداد نیز در برنامه اینرنتی توهین و الفاظ زشتی را به آناشید حسینی گفته و با بدبخت … وی را مورد خطاب قرار داد.

درباره این افشاگری ها که این روزها در میان سلبریت ها و مسئولان و چهره های مشهور باب شده باید گفت : که گویا راز و نگفته های زیادی در بین افراد و چهره ای خاص وجود دارد و از هم آتو حسابی دارند که تهدید به افشاگری می کنند و می خواهند برای زمین هم پته هم را روی آب بریرند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *