تولد همسر حامد سلطانی و پیام تبریک جانسوز این مجری برای همسرش

تولد همسر حامد سلطانی و پیام تبریک جانسوز این مجری برای همسرش

تولد همسر حامد سلطانی و پیام تبریک جانسوز این مجری برای همسرش

حامد سلطانی به مناسبت فرا رسیدن تولد همسرش در اینستاگرام استوری به اشتراک گذاشت و پیام جانسوزی نوشت .

حامد سلطانی به مناسبت فرا رسیدن تولد همسرش

سحرگاه پنجشنبه ۱۶ خرداد ، حامد سلطانی مجری برنامه تلویزیونی عجوبه ها در کیلومتر 70 محور خور و بیابانک به سمت طبس به همراه خانواده و خودروی M.V.M دچار سانحه رانندگی شد.

تولد همسر حامد سلطانی و پیام تبریک جانسوز این مجری برای همسرش

حامد سلطانی در مسیر بیرجند تصادف کرد و همسر و پسر یک ساله خود را از دست داد. حامد سلطانی مجری برنامه. حامد سلطانی تصادف کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی و راهور پلیس راه با اشاره به باز نشدن ایربگ خودروی حامد سلطانی در تصادفات اخیر این مجری تلویزیون، از قاطعیت مقصر بودن پلیس راه خبر داد. کارشناسان سازمان استاندارد و خودروساز درگیر در این حادثه. سحرگاه روز پنجشنبه واژگونی خودرو ام وی ام در محور خور – طبس به پلیس راه استان اصفهان اعلام شد که با حضور ماموران در محل مشخص شد.

تولد همسر حامد سلطانی و پیام تبریک جانسوز این مجری برای همسرش

سحرگاه پنجشنبه واژگونى خودروى ام وى ام در محور خور_طبس به پلیس راه استان اصفهان گزارش شد که با حضور ماموران در محل مشخص شد ، بر اثر واژگونى خودرو همسر و پسر خردسال مجرى شبکه سه فوت کردند. کارشناسان با بررسى صحنه سانحه و رد لاستیک بر روى شانه خاکى جاده ، بی مبالاتی از جانب سازمان استاندارد کشور به علت عدم رعایت نظامات دولتی و بی توجهی و بی اهمیتی به ایمنی راننده و سرنشینان و تایید ورود و ساخت خودرو فاقد کیفیت و بی مبالاتی و عدم رعایت نظامات دولتی از جانب شرکت و یا کارخانه سازنده خودرو به دلیل باز نشدن ایربگ های خودرو و بی احتیاطی از جانب راننده خودرو بعلت عدم توجه کافی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگى را علت این سانحه اعلام کردند.

همچنین ببینید:

جشن تولد دختر حامد سلطانی غوغا کرد

فیلم گریه حامد سلطانی در برنامه مداحی معلی برای فرزندش

فیلم کامل مراسم ترحیم و ختم همسر حامد سلطانی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. نرجس ایجادی هستم

    سرکار خانم صفری من دیگه زن آقای سلطانی نیستم خدا رحمتت کنه من هم زن دوم آقای سلطانی هستم دلم نمیخوام پیشه آقاتون باشم چون که از دست من ناراحتم کرده دلم نمیخوام بیام پیشش باشم من خودم حالم خوب نیست حالم خیلی بده خودتون خوب میدونی خانم صفری اگر میشه شما هم از دست دادبن من از شما خواهش میکنم با آقای سلطانی ازدواج کنم دیگه نمیخوام پیشش باشم خودتون خوب میدونی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *