توهین برنامه خودمونی مهران رجبی به استاد سهراب بخشی آهنگ فولکلور شاره جان

توهین برنامه خودمونی مهران رجبی به استاد سهراب بخشی آهنگ فولکلور شاره جان

توهین برنامه خودمونی مهران رجبی به آهنگ فولکلور شاره جان استاد سهراب بخشی مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است و از اینکه در این برنامه یکی از آهنگ های معروف استاد سهراب بخشی را به تمسخر گرفتند گلایه کردند.

توهین برنامه خودمونی مهران رجبی به استاد سهراب بخشی آهنگ فولکلور شاره جان

برنامه خودمونی با اجرای مهران رجبی یکی از برنامه شاد شبکه سوم سیما بوده که از اولین قسمت این برنامه انتقادات از ان بالا بود به خصوص مهران رجبی که به دلیل کنار گذاشته شدن برخی از مجریان سرشناس حالا در قالب مجری نیز ظاهر شده است.

فیلم توهین برنامه خودمونی مهران رجبی به استاد بخشی

در برنامه خودمونی شبکه سه سیما با اجرای مهران رجبی پس از پخش بخشی از ترانه فولکلور شاره جان توسط استاد سهراب بخشی از یک شرکت کننده خواسته می‌شود صدای او را تقلید کند و به این بهانه باعث خنده شوند. این اقدام با واکنش اهالی موسیقی و علاقمندان استاد سهراب بخشی قرار گرفت.

سهراب بخشی نخستین خوانندهٔ کُرد کرمانج بود که همکاری خود را با رسانه رادیو آغاز کرد و در برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی و همین‌طور جشنواره‌های مختلف ایران پس از انقلاب ۱۳۵۷ حضور داشت. موسیقی و هنرِ سهراب محمدی، علاوه بر ایران در کشورهای آسیای میانه نیز شناخته شده‌است. قطعاتی همچون: شاره‌جان، آهنگ طوفان، شهید، لیاره، گُلا مِن از جمله آثار سهراب محمدی به‌شمار می‌آیند.

برنامه تلویزیونی خودمونی بامحوریت خانواده، یک مسابقه شاد و جذاب چند ماهی است که روی آنتن می رود و به تازگی بخش های جدید به برنامه اضافه شده است و این برنامه هر شب به جز دوشنبه ها بعداز خبر ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه ۳ می‌رود. اجرای برنامه خودمونی به عهده مهران رجبی است، این مسابقه با حضور دو گروه شرکت کننده که هر گروه متشکل از پدربزرگ و مادربزرگ به همراه همه فرزندان و نوادگان می‌باشد برگزار می‌شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *