توهین زینب موسوی امپراطور کوزکو به سرنا امینی فحاشی زشت زینب موسوی

توهین زشت زینب موسوی امپراطور کوزکو به سرنا امینی فحاشی زینب موسوی

توهین زینب موسوی امپراطور کوزکو به سرنا امینی فحاشی زشت زینب موسوی به سرنا امینی و 25 روز در انفرادی زینب موسوی را در ادامه ببینید.

توهین زینب موسوی امپراطور کوزکو

زینب موسوی معروف به امپراطور کوزو در استوری به سرنا امینی فحاشی کرد او در استوری اعلام کرد که در هنگام بازداشت به مدت دو ماه در انفرادی بوده است و برایش دو سال حبس صادر شده است زینب موسوی در استوری سرینا امینی حمله کرده و به دلیل اظهار نظر این بلاگر به او فحاشی کرد.

توهین زینب موسوی امپراطور کوزکو به سرنا امینی فحاشی زشت زینب موسوی

موسوی در چند سال اخیر با تولید ویدیو های طنز موفق شده بود شهرت زیادی در اینستاگرام به دست آورد تا جایی که پایش به برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان به عنوان استند آپ کمدین باز شود.

همچنین ببینید:

حالا خبر زندانی شدن این چهره می تواند دردسر تازه در زندگی او باشد خانم موسوی اهل قم بوده و متولد دهه ۷۰ است در ساخت کلیپ های طنز به صورت انتقادی فعالیت داشت و کلیپ های خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

شهرت زینب موسوی با خندوانه

جالب است بدانید که زینب موسوی با برنامه خندوانه به شهرت دست یافت شروع اعتراضات در کشورمان استوری هایی را به اشتراک گذاشت که موجب شد توسط نیروی انتظامی تشکیل شود و بعد از طی کردن مراحل قانونی حالا به دو سال زندان محکوم شده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. چه عقده ای

  2. زینب موسوی چندش …. همیشه منفی بافه غلط میکنه به سرنا جون توهین میکنه …..!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *