فیلم کامل توهین علی مشهدی به در سریال جوکر به سیروس میمنت

فیلم کامل توهین علی مشهدی در سریال جوکر به سیروس میمنت

فیلم کامل توهین علی مشهدی به سیروس میمنت یا علی مسعودی در سریال جوکر +جزئیات توهین و تمسخر و اهانت علی مسعودی معروف به علی مشهدی در برنامه جوکر را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل توهین علی مشهدی به در سریال جوکر به سیروس میمنت

فیلم کامل توهین علی مشهدی

در فصل پنجم برنامه جوکر اتفاقات عجیب و غریبی رخ داد که باعث شد درگیری لفظی و دلخوری بین سیروس میمنت و علی مشهدی به وجود بیاید البته در برنامه باز هم مطابق برنامه های گذشته که برخی از مهمانان با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند و عصبانی می شدند.

این بار هم این درگیری لفظی را از قبل هماهنگ شده دانستند در برنامه علی مشهدی به سیروس میمنت گفت که پسرت به من پیامک داده و گفته عمو بخند تا بابای من بازی را ببرد این صحبت علی مشهدی با دلخوری و ناراحتی سیروس میمنت همراه ش.

برنامه جوک یکی از برنامه‌های جدید احسان علیخانی بود که در آن سعی شده مهمانان ویژه و محبوب مردم دعوت شوند و بر سر نخندیدن با یکدیگر به رقابت بپردازند در چند قسمت گذشته اختلافاتی بین مهمانان برنامه به وجود آمد که یکی از آنها دعوای یوسف تیموری و یوسف صیادی بود حالا در فصل پنجم نیز چنین دعوایی بین سیروس میمنت و علی مسعودی معروف علی مشهدی رخ داده است در نهایت علی مرشدی در یک لایه ای که با یکی از بازیگران کشورمان توسط گفت که منظور خاصی نداشته و صرفا یک بازی رسمی انجام داده است

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *