فیلم کامل توهین مجری شبکه پنج به بازیکن برزیلی استقلال +واکنش ها

فیلم کامل توهین مجری شبکه پنج به بازیکن برزیلی استقلال +واکنش ها

فیلم کامل توهین مجری شبکه پنج به بازیکن برزیلی استقلال +واکنش ها و جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل توهین مجری شبکه پنج به بازیکن برزیلی استقلال +واکنش ها

فیلم کامل توهین مجری شبکه پنج به استقلال

روز گذشته یکی از مجریان برنامه سلام تهران شبکه ۵ شوخی با تیم استقلال نسبت به جذب بازیکن برزیلی که گویا مصدوم بوده کرد که واکنش های زیادی را به همراه داشت.

این بازیکن برزیلی که از نظر جسمانی آمادگی لازم را ندارد مورد انتقاد کارشناسان فوتبال و رسانه ها قرار گرفته بود و در نهایت مجری شبکه پنج در برنامه سلام تهران شوخی هایی با این موضوع کرد که واکنش باشگاه استقلال را در پی داشت .

باشگاه استقلال در بیانیه‌ای اعلام کرد که برخی از مجریان صدا و سیما برای کسب فالوور و شهرت اقدام به شوخی های سخیف و توهین آمیز می کنند که در شان صدا و سیما نیست و این سازمان باید با نظارت بیشتری به مجریان با برنامه های خود فعالیت کند همچنین باشگاه استقلال اعلام کرده که صحبت های این مجری در برنامه امروز شبکه تهران مورد اعتراض و شکایت میلیون‌ها هوادار استقلال می باشد و این کری خوانی های مبتذل و سخیف از رسانه ملی موضوعی نیست که باشگاه استقلال بخواهد از کنار آن به سادگی بگذرد و حق اقامه دعوای کیفری به اتهامات توهین و تهمت و افترا را حق خود می داند

همچنین طی یک شکواییه از طرف مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال خطاب به مدیر محترم شبکه پنج، مراتب گلایه و اعتراض این باشگاه نسبت به اظهارت مطرح شده در برنامه مذکور اعلام خواهد شد.

باشگاه استقلال تا زمان برخورد تنبیهی قاطع با فرد خاطی و اعلام رسانه‌ای آن و عذرخواهی رسمی شبکه پنج همکاری خود را با این شبکه قطع خواهد کرد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *