توهین و فحاشی زشت امیر تتلو به علی دایی +عکس

توهین و فحاشی زشت امیر تتلو به علی دایی +عکس

توهین و فحاشی زشت امیر تتلو به علی دایی که باز هم نشان داد این شخص جلب توجه را به اخلاق مهمتر میداند.

بعد از اظهارات امیرحسین حاجی نصیری یکی ازمدافعان حرم در شبکه افق درباره علی دایی موجی از انتقادات و حملات از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی و سلبریتی ها و ورزشکاران به این مدافع حرم بهراه افتاد.

توهین و فحاشی زشت امیر تتلو به علی دایی +عکس

این مدافع حرم در برنامه جهان آرا از شبکه افق پخش می شد مدعی بود که علی دایی قهرمان ایران نست و قوه قضاییه باید این افراد را ممنوع الخروج نکند تا ایران از حضور این افراد تطهیر شود.

این اظهار نظر کارشناس برنامه با موجی از انتقادات از سوی ورزشکاران و چهره‌های هنری همراه بود اما امیر تتلو در اینستاگرام واکنشی دیگر به این ماجرا داشت و به علی دایی حمله و به او فحاشی کرد.

همچنین ببینید:

⚡️فیلم کامل/ تمسخر و توهین به علی دایی در شبکه افق

⚡️بیوگرافی مونا فرخ آذری همسر علی دایی 

⚡️بیوگرافی علی دایی و همسر اول و دوم و فرزندان

امیر تتلو یکی از خواننده های جنجالی بوده که در سالهای اخیر بسیاری به چهره‌های نامدار کشورمان اهانت و فحاشی کرده است که مهمترین آن ها استاد محمدرضا شجریان بود.

تتلو در اینستاگرامش مدعی است که نباید از علی دایی بت ساخت هر کسی که اشتباه می کند باید او را مجازات کرد تتلو که در ترکیه زندگی می کند همیشه جنجال های زیادی را برای خبرساز شدن به راه می اندازد او بارها با اظهارنظرهای جنجالی تیتر رسانه ها شده بود و حالا با اهانت و فحاشی به علی دایی سعی کرده  مجدد خبر ساز شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. 🤣🤣این بشر عجیبه …دایی برابر با پراید والا چیه گنده کردین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *