تیک آبی پیج اینستاگرام ابراهیم رئیسی جنجال شد +واکنش ها

پیج ابراهیم رئیسی در اینستاگرام تیک آبی گرفت واکنش ها و جنجال ها که برای حضور ابراهیم رئیسی در اینستاگرام به وجود امده است .

تیک آبی پیج اینستاگرام ابراهیم رئیسی جنجال شد +واکنش ها

پیج ابراهیم رئیسی در اینستاگرام تیک آبی گرفت

پاد نوشت: بعد از انتقاد های به وجود امده از ابراهیم رئیسی برای حضور در شبکه های اجتماعی فیلتر شده در نهایت رسانه رسمی ایشان واکنش نشان داد.

با توجه به صفحات متعدد منسوب به رئیس‌جمهور در شبکه‌های اجتماعی خارجی و انتساب مطالب مخدوش، اقداماتی به منظور تشخیص اصالت برای کاربران از ماهها قبل انجام شد که اخیراً یکی از شبکه‌ها به آن ترتیب اثر داد.

خبرگزاری خبرآنلاین نوشت:

رفتارهای ابراهیم رئیسی در فضای مجازی با گرفتن «تیک آبی» پیج اینستاگرامش ادامه یافت. این در حالی است که رئیس دولت سیزدهم اکنون یک حساب کاربری تایید شده در اینستاگرام دارد که بدون شک باید لقب «ضداینترنتی ترین» دولت را در مدت 15 ماه حضورش در سمت پاستور به آن اختصاص داد.

در شرایطی که حدود 3 ماه از آغاز سخت ترین دور فیلترینگ گسترده شبکه های اجتماعی در ایران توسط دولت سیزدهم می گذرد، تایید اکانت اینستاگرام ابراهیم رئیسی و گرفتن تیک آبی برای این حساب، انتقادات زیادی را به همراه داشت.

علاوه بر این در این مدت 3 ماهه شبکه اجتماعی اینستاگرام در راس برنامه فیلترینگ دولت قرار گرفت.

اگرچه آمارهای مختلف حاکی از وجود بیش از یک میلیون شرکت در این بستر و ایجاد شغل برای تقریباً 9 میلیون ایرانی است.

دولت سیزدهم تاکنون هیچ توجهی به اعتراضات درباره پیامدهای اقتصادی گسترده فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام نداشته است، اما گاهی اوقات آن را بی‌اهمیت تلقی کرده است. اما حالا روی همین پلتفرم با یک تیک آبی جدید در کنار نام ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور ایران از روز پنجشنبه، فعالیت این مقام ارشد دولتی در اینستاگرام را افزایش می دهد.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *