ثبت نام طرح حمایت معیشتی | شماره ثبت نام در طرح حمایت معیشتی

نحوه ثبت نام طرح حمایت معیشتی +جزئیات کامل

ثبت نام طرح حمایت معیشتی | چگونه در طرح حمایت معیشتی ثبت نام کنیم؟ به صورت کامل را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ثبت نام طرح حمایت معیشتی | شماره ثبت نام در طرح حمایت معیشتی

ثبت نام طرح حمایت معیشتی

با توجه به گرانی قیمت بنزین در نیمه سال 1398 و تاثیر آن بر قیمت سایر اجناس و کالاها دولت طرحی را به نام حمایت معیشتی خانوار اتخاذ کرده است که سود حاصل از صرفه جویی بنزین به حساب خانوار های کم درامد واریز شود.

اگر برای شما واریز نمیشود باید شماره #۶۳۶۹* را با گوشی موبایل خود وارد کرده و سپس کد ملی را خود یا سرپرست خانوار را در آن وارد کنید

بر این اساس برای خانواده های تک نفره که به صورت مجردی زندگی می‌کنند ۵۵ هزار تومان و برای خانواده های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان و خانواده های سه نفره ۱۳۸ هزار تومان و خانواده های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده های ۵ نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز خواهد شد

فقط خانواده هایی که یارانه میگیرند

در آذرماه 1398 اولین دوره این طرح اجرا شد و مبلغ مورد نظر به حساب سرپرست خانواده های مشمول این طرح واریز شد.

اما اگر شما از آن دسته از افراد و خانواده هایی هستید که این مبلغ به حساب شما واریز نشده است باید بدانید که : اگر یارانه شما قطع شده پس شامل این طرح نخواهید بود.

حسین میرزایی سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان طرح حمایت معیشتی وزارت رفاه درباره اینکه ایا افرادی که تا به حال یارانه شان قطع شده آیا مشمول این طرح میشوند یا خیر گفته که خیر و این طرح فقط شامل افرادی خواهد بود که یارانه دریافت میکنند.

ثبت نام طرح حمایت معیشتی | شماره ثبت نام در طرح حمایت معیشتی

در طرح حمایت معیشتی دولت مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، زنان سرپرست خانوار، بازنشستگان، مستمری بگیران، معلمان، روستاییان و عشایر، کارگران، کارمندان و اقشار کم درآمد جامعه هدف را تشکیل می دهند.

نحوه ثبت نام طرح حمایت معیشتی

اگر شما از افرادی هستید که یارانه میگیرد ولی مبلغ طرح حمایت معیشتی برایتان واریز نمیشود باید به سراغ دفاتر پیشخوان بروید و در آنجا پیگیر این ماجرا شوید.

البته برای این کار نباید عجله کنید چرا که این واریزی های این طرح به این صورت نیست که در یک شب برای 70 میلیون نفر مشمول به یکباره  واریز شود بلکه در سه گروه و در فاصله چند روز واریزی ها انجام میوشد.

اگر با خبر شدید که برای همه گروه ها واریزی انجام شده است و فقط برای شما واریز نشده به دفاتر پیشخوان بروید و موضوع را مطرح نمایید.

شماره ثبت نام سامانه طرح حمایت معیشتی

یکی از روش هایی که میتوانید در این سامانه شرکت کنید ارسال کد ملی خود به شماره #۶۳۶۹* میباشد که با استفاده از این شماره قادر خواهید بود در این طرح ثبت نام کرده و یا از وضعیت باخبر شوید.

«حسین میرزایی» افزود: جاماندگان یارانه، نگران دریافت حمایت معیشتی نباشند و افرادی که فکر می‌کنند مشمول این طرح هستند، می‌توانند از اواسط هفته آینده، کدملی خود را از طریق تلفن همراه ثبت شده به نام سرپرست خانوار به سامانه #۶۳۶۹* ارسال کنند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. شهین طهباز هندی

    اینجانب سر پرست خانواده هستم ولی تا حال بمن واریز نشده

  2. شهین طهباز هندی

    اینجانب سر پرست خانواده هستم ولی تا حال بمن واریز نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *