جشن تولد بهاره رهنما + فیلم جشن تولد لاکچری و جنجالی

جشن تولد بهاره رهنما + فیلم جشن تولد لاکچری و جنجالی

جشن تولد بهاره رهنما + فیلم جشن تولد لاکچری و جنجالی بهاره رهنما که بازتاب گسترده ای را در رسانه های کشورمان به همراه داشته است را در ادامه این بخشاز مجله شبونه مشاهده نمایید.

جشن تولد بهاره رهنما + فیلم جشن تولد لاکچری و جنجالی

جشن تولد بهاره رهنما

کلیپی از بهاره رهنما بازیگر سرشناس کشورمان این روزها در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود که واکنش های زیادی را به دنبال داشته است و با انتقادات زیادی نیز رو به رو شده .

جشن تولد لاکچری با حضور بسیاری از بازیگران کشورمان از نکات جالب توجه این کلیپ محسوب میشود.

این خانم هنرمند که به دور از فضای سیاسی و اجتماعی کشورمان همیشه سعی میکند که زندگی شخصی لاکچری داشته باشد و همین امر باعث شده که برخی از کاربران شبکه های اجتماعی او را به فخر فروشی متهم کنند.

فیلم جشن تولد بهاره رهنما

جشن تولد بهاره رهنما + فیلم جشن تولد لاکچری و جنجالی

این بازیگر که بعد از جدایی از همسر اولش (پیمان قاسمخانی) با امیر خسرو عباسی مالک برند بهداشتی هاینس و آرایشی ژاکسی ازدواج کرده است از نظر مالی در وضعیت بسیار خوبی به سر میبرند و مراسم ازدواج آنها این امر کاملا مشهود بود.

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما (زاده ۱۳۵۲ در اراک) بازیگر زن ایرانی است. او کارشناسی حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. همسر او پیمان قاسم‌خانی نویسنده سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر «پنجره‌ها» و فیلم سینمایی بانو را دارد.

جشن تولد بهاره رهنما + فیلم جشن تولد لاکچری و جنجالی

بهاره رهنمابهاره رهنما لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. و در کنار کار بازیگری و نویسندگی یک کافه به نام گوزن دارد این رستوران در سعادت آباد قرار گرفته و بهاره رهنما در روزهای مختلف در آنجا به نمایشنامه خوانی می پردازد!

آشنایی با همسر دومش

امیرخسرو عباسی یک شرکت تولید لوازم آرایشی و بهداشتی دارد که این بازیگر به عنوان مدلینگ برای تبلیغ محصولات او قرارداد بسته بود و این همکاری به آشنایی و رابطه احساسی بین انها منجر شد و در نهایت ازدواج کردند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *