فیلم جشن تولد ژاله صامتی در عصر جدید لو رفته را ببینید

فیلم کامل جشن تولد ژاله صامتی در عصر جدید لو رفته را ببینید

فیلم جشن تولد ژاله صامتی در عصر جدید لو رفته را به همراه جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم جشن تولد ژاله صامتی در عصر جدید لو رفته را ببینید

فیلم جشن تولد ژاله صامتی در عصر جدید

ژاله صامتی بازیگر سرشناس کشورمان که در فصل سوم عصر جدید به عنوان داور حضور پیدا کرده است توانسته در فصل سوم این برنامه محبوبیت زیادی پیدا کند او را که با سریال زیرخاکی میشناسیم و با پژمان جمشیدی زوج هنری کمدی را تشکیل داده است حالا در عصر جدید محبوبیت او دو چندان شده است.

روز گذشته جشن تولد خانم صامتی در عصر جدید برگزار شد و عوامل این برنامه برای او جشن تولدی گرفتند که حسابی او را سورپرایز کردند.

احسان علیخانی که با ژاله صامتی رابطه خانوادگی و صمیمانه ای دارد و در برنامه جوکر نیز با هم همکار بودند نشان دادند که رابطه بسیار خوبی با هم دارند.

خانم صامتی متولد 14 فروردین 1401 میباشد او میگوید من خیلی به نقش حساس هستم، چون نقش‌هایم را بازی نمی‌کنم بلکه زندگی می‌کنم. گاهی شده در یک سال بیش از ۲۰ نقش به من پیشنهاد می‌شود که من فقط یک نقش را قبول می‌کنم. من حاضرم بیکار بمانم، اما هر نقشی را بازی نکنم. نکته دیگر اینکه کوتاه یا بلند‌بودن نقش برای من مهم نیست، تأثیرگذاری آن برایم مهم است و اینکه چقدر در پیشبرد قصه مؤثر است و چقدر می‌تواند مخاطب را با خود همراه کند. از نقش‌های تکراری بیزارم و دوست دارم تجربه‌های متفاوتی داشته باشم. معتقدم که نقش باید کنشی در من ایجاد کند و در خاطر تماشاچی یا بیننده بماند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *