منابع نور وسایلی هستند که وظیفه اصلی آنها تولید انرژی تابشی مرئی یا نزدیک به مرئی برای روشنایی عمومی و کاربردهای خاص است.

جمع آوری اطلاعات صفحه ۵۲ تا ۵۵ علوم دوم دبستان +فیلم آموزش فصل هفتم

انتشار 22 آذر 1400 – Study time 5 minutes

پاسخ جمع آوری اطلاعات صفحه 52 علوم دوم دبستان +فیلم را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

جمع آوری اطلاعات صفحه ۵۲ تا ۵۵ علوم دوم دبستان +فیلم آموزش

منابع نور وسایلی هستند که وظیفه اصلی آنها تولید انرژی تابشی مرئی یا نزدیک به مرئی برای روشنایی عمومی و کاربردهای خاص است. آنها شامل لامپ های رشته ای، فلورسنت و تخلیه با شدت بالا (HID) و همچنین روشنایی حالت جامد (SSL) هستند که ممکن است مبتنی بر پین یا پیچ باشند. یک منبع نور تابش الکترومغناطیسی ساطع می کند. برخی از منابعی که هر روز با آنها روبرو می شوید خورشید، لامپ ها و مایکروویو هستند.

دانلود

بدون منابع نوری نمی‌توانستیم جهان اطراف خود را ببینیم، با این حال هر جسمی که می‌توانیم ببینیم منبع نور نیست. بسیاری از اجسام به سادگی نور را از یک منبع نور منعکس می کنند.

منابع نور فعالیتی است که دانش آموزان را دعوت می کند قبل از استفاده از قدرت نور برای کشف جهان، تحقیق کنند که نور از کجا می آید، چگونه حرکت می کند و چگونه می توان از آن استفاده کرد!

منبع نور هر چیزی است که نور می سازد. منابع نور طبیعی و مصنوعی وجود دارد. چند نمونه از منابع نور طبیعی عبارتند از خورشید، ستاره ها و شمع ها. چند نمونه از منابع نور مصنوعی عبارتند از لامپ ها، پایه های لامپ و تلویزیون. بدون منابع نوری ما نمی‌توانستیم جهان اطراف خود را ببینیم، با این حال، هر جسمی که می‌بینیم منبع نور نیست. بسیاری از اشیاء به سادگی نور را از یک منبع نور منعکس می کنند، به عنوان مثال جداول، درختان و ماه.

جمع آوری اطلاعات صفحه ۵۲ تا ۵۵ علوم دوم

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *