جنجال گوشواره های مهرداد صدیقیان در مراسم ختم رضا حداد +عکس

جنجال گوشواره های مهرداد صدیقیان در مراسم ختم رضا حداد با تیپ خاص

مهرداد صدیقیان در مراسم ختم رضا حداد کارگردان حضور پیدا کرد که گوشواره های او سوژه کاربران فضایم مجازی قرار گرفت.

جنجال گوشواره های مهرداد صدیقیان در مراسم ختم رضا حداد با تیپ خاص

مهرداد صدیقیان بازیگر سرشناس کشورمان که در چندماه گذشته با سریال پوست شیر توانست محبوبیت زیادی را به دست اورد همیشه مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار میگرفت و حالا تیپ خاص او در مراسم ختم رضا حداد کارگردان تئاتر شکار عکاسان شده که گوشواره های او سوژه قرار گرفته است.

گوشواره های مهرداد صدیقیان در مراسم ختم

مراسم تشییع و ختم رضا حداد حواشی خاص خود را داشت و بعد از پوشش جنجالی پانته آ بهرام و آزاده صمدی در ماسم تشیع حالا مراسم ختم این کارگردان نیز خبرساز شده است.

جنجال گوشواره های مهرداد صدیقیان در مراسم ختم رضا حداد +عکسجنجال گوشواره های مهرداد صدیقیان در مراسم ختم رضا حداد با تیپ خاص

مهرداد صدیقیان بازیگر سینما و تلویزیون متولد 30 بهمن 1367 در تهران می باشد و 33 سال سن دارد. او پس از پایان تحصیلات خود در دبیرستان، در رشته نمایش پذیرفته شد اما به دلیل فعالیت در عرصه بازیگری، تحصیلات خود را ادامه نداد.

او در فعالیت تلویزیونی اخیر خود در سریال مناسبتی ماه رمضان به نام مدینه ایفای نقش کرده است. او نقش بهمن را بازی می کند که پسری لجباز و کله شق است. بهمن خودش و خانواده اش را آواره و بی خانمان می کند و با کارهای اشتباهش کارخانه را از دست می دهد. صدیقیان این عکس را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

همچنین ببینید:

گریه آزاده صمدی خاکسپاری رضا حداد را غوغا کرد +عکس

فیلم کامل مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری رضا حداد

آقای صدیقیان بازیگر نقش بهمن در سریال مدینه، پس از بازی در این سریال، از دوری خود از تلویزیون گفت: «این فاصله خود خواسته است. اتفاقاً خیلی هم پیشنهاد بازی در سریال‌ها را داشتم. حتی نقش‌هایی بودند که وسوسه‌ام کردند. اما تصمیم داشتم که مدتی در این عرصه نباشم و امیدوارم همچنان بتوانم جلوی این وسوسه ایستادگی کنم.» او پس از سریال مدینه از تلویزیون خداحافظی کرد و به صورت جدی‌تری به حرفه سینما پرداخت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. گوشواره ی حلقوی در گوش چپ ! این یعنی اینکه این بازیگر شیطان پرسته پس کمی واقع بین باشید و بیخود ازین بازیگران طرفداری نکنید والا به خدا اینا اصلاً ارزش ندارن که شما مردم دنبالِشون می کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *