حذف و سانسور شجریان از سریال نون خ علت تاخیر در پخش سریال نون خ

حذف و سانسور شجریان از سریال نون خ علت تاخیر در پخش سریال نون خ

حذف و سانسور شجریان از سریال نون خ علت تاخیر در پخش سریال نون خ +جزئیات سانسور آواز آهنگ شجریان در نون خ را در این صفحه بخوانید.

حذف و سانسور شجریان از سریال نون خ

در برخی از رسانه ها نوشته شده که علت تاخیر پخش سریال نون خ حذف و سانسور آواز شجریان بوده که توسط بازیگران این سریال خوانده شده بود.

حذف و سانسور شجریان از سریال نون خ علت تاخیر در پخش سریال نون خ

گفته شده علت دیر پخش شدن نون خ حذف قسمتی از این سریال بوده که بازیگران آن زمانی که در معدن گیر افتاده بودند شروع به خواندن آهنگ شجریان کرده بودند.

سال‌هاست که پخش صداوتصویر محمدرضا شجریان در تلویزیون ممنوع است و حتی با وجود آنکه مردم خاطرات زیادی با یکی از معروف‌ترین آثار او، «ربنا» دارند و هر سال چهره‌های مختلفی در آستانه ماه رمضان تقاضای پخش این دعا را با صدای او دارند اما تلویزیون بر رویه مخالفت با خواست مردم که در چند سال اخیر پیش گرفته پافشاری می‌کند.

عصر روز شنبه ۱۰ فروردین ماه اما در اتفاقی نادر و جالب توجه شبکه افق سیما مستندی تحت عنوان «از سپیده تا فریاد» را با محوریت زندگی هنری محمدرضا شجریان و فعالیت‌هایش را روانه آنتن کرد که با تصاویر جوانی و صدای این هنرمند آغاز شد تا پس از سال ها شاهد نقش بستن تصویر او بر قاب تلویزیون باشیم. نام این مستند نیز برگرفته از آلبوم «سپیده» و «فریاد» که از آثار معروف شجریان هستند برگرفته شده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *