حرکت زشت و منشوری کریستیانو رونالدو در بازی با الهلال که با هواداران کرد

حرکت زشت و منشوری کریستیانو رونالدو در بازی با الهلال که به هواداران نشان داد

کریستیانو رونالدو فوتبالیست سرشناس تیم النصر عربستان در بازی دیشب با الهلال حرکت بسیار زشت و زننده 18+ انجام داد که با واکنش های زیادی همراه شد.

حرکت زشت و منشوری کریستیانو رونالدو در بازی با الهلال که با هواداران کرد

رونالدو که با هزینه های هنگفت به النصر عربستان آمده است نتوانسته انتظارات را برآورده کند شب گذشته در بازی النصر و الهلال نیز موفق نشد گره‌گشای تیمش باشد و تیم النصر با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

حرکت زشت و منشوری کریستیانو رونالدو

اما هنگامی که رونالدو در حال خروج از زمین بود هواداران الهلال شروع به تشویق کردن لیونل مسی کردند و باعث عصبانیت رونالدو شد و کریس رونالدو در اقدام بی شرمانه حرکت جنسی بسیار زشتی را انجام داد که حالا با خشم رسانه‌های عربستانی همراه شده است.

هواداران عربستانی خیلی خوب می دانند چگونه با اعصاب و روان رونالدو بازی کنند و او را به انجام حرکات غیر اخلاقی وا دارند تا از زمین اخراج شود.

همچنین ببینید:

ماشین جدید رونالدو در عربستان را ببینید کف میکنید

فیلم موتور سیکلت طلا هدیه حاکم عربستان به رونالدو را ببینید

حجاب جورجینا رودریگرز همسر رونالدو در عربستان را ببینید

فیصل ابوثنین، بازیکن سابق الهلال، در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: فدراسیون فوتبال عربستان در قبال با این اقدام شرم‌آور در خطر است. لیگ عربستان جاه‌طلبی خود را دارد و می‌خواهد در سطحی جهانی ظاهر شود و ستاره های بین‌المللی را جذب کند تا آنها به هیجان لیگ بیافزایند و هواداران را سرگرم کنند، نه اینکه این رفتار شرم آور و رسواکننده را داشته باشند‌.

حالا زمزمه‌هایی مبنی بر اخراج رونالدو از عربستان به گوش می رسد باید ببینیم که در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *