فیلم موتور سیکلت طلا هدیه حاکم عربستان به رونالدو را ببینید

فیلم موتور سیکلت طلا هدیه حاکم عربستان به رونالدو را ببینید

فیلم موتور سیکلت طلا هدیه حاکم عربستان به رونالدو را ببینید

ویدیوی در فضای مجازی از یک موتور سیکلت طلا منتشر شده که گفته می شود مربوط به هدیه حاکم عربستان به کریستیانو رونالدو می باشد حاکمان عربستانی علاقه زیادی به کریستیانو رونالدو داشته که البته به دلیل هواداران بسیار زیاد او سعی می کنند نهایت استفاده را از محبوبیت رونالدو ببرند.

موتور سیکلت طلا هدیه حاکم عربستان به رونالدو

کریس رونالدو این روزها در تیم النصر عربستان بازی می کند و در یک انتقال جنجالی مورد توجه رسانه ها و کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

عربستان سعودی برای اینکه بتواند نام خود را در افکار عمومی جهان مثبت نشان بدهد و به عنوان یک کشور پیشرفته خود را به جهان بشناسد هزینه های زیادی کرده است که یکی از آنها حضور کریستین رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان در تیم النصر میباشد.

همچنین ببینید:

توهین عربستانی ها به جورجینا رودریگز همسر رونالدو

ماجرای عکس رونالدو با لباس احرام در کعبه مکه چیست

قصر حیرت انگیز رونالدو در عربستان را ببینید کریستیانو رونالدو

نکته عجیب این که رونالدو از زمان حضورش در النصر عربستان همچون بازی هایش در اروپا دیده نمی شود و کاملاً افت زیادی داشته است که مورد انتقاد مطبوعات عربستانی قرار گرفته است.

الهلال عربستان اجازه نداد که رکورد خاص کریستیانو رونالدو در جام جهانی باشگاه‌ها شکسته شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از کوره، الهلال عربستان در فینال جام جهانی باشگاه‌ها به مصاف رئال مادرید رفت.

این بازی در نهایت با پیروزی ۵ بر ۳ رئال به پایان رسید.

نکته جالب در این بازی این که سه بازیکن موفق به دبل شدند. وینیسیوس و فدی والورده برای رئال مادرید و ویتو برای الهلال موفق شدند که هر کدام دو گل به ثمر رساندند.

اما باوجود آن که این سه بازیکن فرصت‌های دیگری هم داشتند اما هیچ کدام موفق نشدند که هت تریک کنند تا رکورد خاص کریستیانو رونالدو در این رقابت‌ها هم‌چنان باقی بماند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *