قصر حیرت انگیز رونالدو در عربستان را ببینید کریستیانو رونالدو در بهشت ریاض است

کاخ حیرت انگیز رونالدو در عربستان را ببینید رونالدو در بهشت ریاض زندگی می‌کند حضور رونالدو در عربستان و اختصاص امکانات ویژه به این فوتبالیست باعث شده توجه خبرنگاران و رسانه های جهان به او معطوف شود.

کاخ حیرت انگیز رونالدو در عربستان را ببینید کریستیانو رونالدو در بهشت ریاض است

کاخ حیرت انگیز رونالدو در عربستان را ببینید

کریستیانو رونالدو انتقال خود به النصر را نهایی کرد ادعاهای جالب و شوکه کننده مبنی بر اینکه قراردادش حاوی بندی است که به او اجازه می دهد به نیوکاسل بازگردد.

قرارداد نجومی رونالدو با النصر

فوق ستاره پرتغالی با قرارداد اولیه دو و نیم ساله به عربستان سعودی به ارزش تقریبی 173 میلیون پوند در سال نقل مکان کرد. این او را به پردرآمدترین ستاره ورزشی جهان تبدیل می‌کند، با حدود 14.4 میلیون پوند در ماه، 3.33 میلیون پوند در هفته، 476000 پوند در روز، 19998 پوند در ساعت، 330 پوند در دقیقه و 5.50 پوند در ثانیه.

کاخ حیرت انگیز رونالدو در عربستان را ببینید کریستیانو رونالدو در بهشت ریاض است

طبق گزارش ها، دستمزد این مهاجم کهنه کار نیز مورد تایید دولت عربستان سعودی است و رونالدو همچنین نقش سفیر را در کمک به این کشور در تلاش برای کسب حق حضور در جام جهانی 2030 ایفا خواهد کرد.

انتقال او به النصر پس از آن انجام شد که منچستریونایتد در پی مصاحبه ای کوتاه که در آن باشگاه را تحقیر کرده بود، قراردادش را پاره کرد. برای این منظور، اریک تن هاگ، سرمربی یونایتد خیلی سریع به یک حکم دو کلمه ای او را اخراج کرد.

همچنین ببینید:

⚡️فیلم کامل مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در النصر عربستان

⚡️بیوگرافی جورجینا رودریگز همسر کریستیانو رونالدو

⚡️فیلم کامل هدیه خفن کریسمس 2023 جورجینا رودریگز

⚡️جت شخصی رونالدو را ببینید جتی لوکس با امکاناتی خارق العاده

نقل مکان به عربستان پس از آن اتفاق افتاد که تعدادی از باشگاه های اروپایی فرصت جذب او را از دست دادند.

با این حال، زمانی که مشخص شد رونالدو تصمیم به انتقال به النصر گرفته است، به سرعت شایعاتی مبنی بر انتقال آینده به نیوکاسل منتشر شد.

کاخ حیرت انگیز رونالدو در عربستان را ببینید کریستیانو رونالدو در بهشت ریاض است

طبق گزارش AS، بندی در قرارداد رونالدو با النصر به رونالدو اجازه می دهد تا در صورت راهیابی نیوکاسل به لیگ قهرمانان اروپا به صورت قرضی با سرخابی ها قرارداد امضا کند.

مهاجم 37 ساله مدعی است که انتقال به النصر نتیجه ای رسمی از دوران حضور او در اروپا می کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *