ماجرای عکس رونالدو با لباس احرام در کعبه چیست کریستیانو رونالدو مسلمان شد

ماجرای عکس رونالدو با لباس احرام در کعبه مکه چیست کریستیانو رونالدو مسلمان شد

ماجرای عکس رونالدو با لباس احرام در کعبه چیست کریستیانو رونالدو مسلمان شد؟ تصویری از کریستیانو رونالدو بازیکن تیم النصر عربستان در فضای مجازی منتشر شده که با لباس احرام به خانه کعبه مشرف شده است این عکس واکنش های زیادی را در پی داشته است و بسیاری از کاربران با دیدن این تصویر شوکه شده اند.

ماجرای عکس رونالدو با لباس احرام در کعبه چیست کریستیانو رونالدو مسلمان شد

ماجرای عکس رونالدو با لباس احرام در کعبه

اما واقعیت ماجرا این است که عکس رونالدو با لباس احرام واقعیت ندارد و فتوشاپ میباشد این تصویر ساختگی بوده که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

حضور رونالدو به عربستان و تیم النصر یکی از مهمترین اخبار ورزشی بعد از جام جهانی بوده که همه نگاه ها را به این بازیکن در عربستان دوخته است.

زندگی رونالدو و همسرش در عربستان

رونالدو پس از اتمام انتقالش به النصر در حال زندگی در عربستان سعودی است. طبق گزارش‌ها، مقامات سعودی تأیید کرده‌اند  «چشم‌شان» را بر زندگی مشترک رونالدو و دوست دخترش می‌بندند چرا که ازدواج سفید در عربستان جرم است.

همچنین ببینید:

⚡️فیلم کامل عربی حرف زدن رونالدو سوژه شد

⚡️قصر حیرت انگیز رونالدو در عربستان را ببینید

⚡️فیلم کامل مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در النصر عربستان

⚡️بیوگرافی جورجینا رودریگز همسر کریستیانو رونالدو

رونالدو مورد استقبال حماسی هواداران النصر قرار گرفته و منتظر است تا اولین بازی خود را برای این باشگاه انجام دهد. این مهاجم اکنون توسط عربستان سعودی به جای وینسنت ابوبکر که آزاد شده است، جدب شده است، اما نتوانسته است بازی کند زیرا او در حال گذراندن دو جلسه محرومیت به دلیل شکستن تلفن یک هوادار در منچستریونایتد است.

ماجرای عکس رونالدو با لباس احرام در کعبه چیست کریستیانو رونالدو مسلمان شد

رونالدو ۳۷ ساله پس از فسخ قرارداد با منچستریونایتد با قراردادی به ارزش ۲۰۰ میلیون یورو تا تابستان ۲۰۲۵ به النصر پیوست.

علی‌رغم صدور کارت بین‌المللی رونالدو برای بازی در النصر، او هنوز نمی‌تواند برای این تیم بازی کند، چرا که در منچستر یونایتد به دور جلسه محرومیت محکوم شده است. علت محرومیت رونالدو، شکستن گوشی تلفن همراه یک هوادار خردسال بوده است

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *