حسن قاضی زاده هاشمی در کانادا چه میکند؟ آیا برای همه مهاجرت کرده؟

حسن قاضی زاده هاشمی در کانادا چه میکند؟ آیا برای همه مهاجرت کرده؟

انتشار تصاویری از حضور حسن قاضی زاده هاشمی در کانادا به همراه خانواده اش حواشی را به وجود اورده است و بعضی ها واکنش های تندی به این تصاویر داشته اند.

ماجرای حسن قاضی زاده هاشمی در کانادا

به احتمال زیاد برای تعطیلات تابستانی حسن قاضی زاده هاشمی به همراه خانواده اش به کانادا رفته است به هر حال او یک پزشک فوق تخصص است و حضورش در بیمارستان های کشورهای خارجی امری طبیعی میباشد.

حسن قاضی زاده هاشمی در کانادا چه میکند؟ آیا برای همه مهاجرت کرده؟

سید حسین قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت سابق ایران بود که در کابینه حسن روحانی فعالیت میکرد و در دوران کرونا زحمات زیادی برای فراگیر نشدن ویروس کرونا در کشور کشید هر چند که در نهایت استعفا داد و سعید نمکی جای او را گرفت.

حواشی

حالا آقای قاضی زاده هاشمی به همراه خانواده اش در کانادا دیده شده است که توسط یک شهروند ایرانی تصاویر انها به صورت مخفیانه عکاسی شده است و در شبکه های اجتماعی بازتاب زیادی شده است.

حسن قاضی زاده هاشمی در کانادا چه میکند؟ آیا برای همه مهاجرت کرده؟

یکی از کاربران نوشته:

قاضی زاده هاشمی پزشک و متخصص کاربلد و از لحاظ مالی وضعش بسیار خوبه… صاحب کلینیک نور هستش که سالیانه صدها هزار نفر برای اعمال جراحی چشم و …بهش مراجعه میکنن.. اینکه رفته کانادا یا خرجای دیگه مشکلش چیه؟

حسین قاضی زاده هاشمی برادر حسن قاضی زاده هاشمی در حال حاضر معاون رییس‌جمهور میباشد که در کشورمان دارای مسئولیت است.

حسین قاضی زاده هاشمی روز گذشته در یک همایش گفت: شهدای مدافع حرم با حضورشان در عراق و سوریه، مانند شهید باقری و شهید چمران اقتدار ایران را به نمایش گذاشتند. جا دارد در چنین مراسمی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانشان نظیر شهید سردار همدانی، شهید توسلی و شهید صابری یاد کنیم. یاد شهید حججی که سرش را از بدنش جدا کردند در کنار دیگر عزیزان شهدا و جانباز جاودانه خواهد ماند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *