حضور شروین حاجی پور در یک کنسرت غوغا کرد واکنش عجیب تماشاگران را ببینید

حضور شروین حاجی پور در یک کنسرت غوغا کرد واکنش عجیب تماشاگران را ببینید

شروین حاجی پور در یک کنسرت محلی در شمال کشور حضور پیدا کرده بوده که خواننده از حضور شروین تشکر کرد و با واکنش جالب تماشاگران همراه شد.

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی نوشت: کافه رستوران «خانه دوست» ساعاتی پیش ‎پلمب شد. این کافه (واقع در باغ فردوس، خ عباس کیارستمی)، پایگاه اصلی گروه های موسیقی تلفیقی و نواحی کوچک در تهران بود که پس از حواشی حضور «‎شروین حاجی پور» و اجرای خبرساز «‎داماهی»، ساعاتی پیش پلمب شد.

حضور شروین حاجی پور در یک کنسرت غوغا کرد واکنش عجیب تماشاگران را ببینید

شروین حاجی پور به دلیل انتشار آهنگ چشماتو ببند به شدت مورد انتقاد کاربران فضای مجازی قرار گرفته بود و به یک باره به یک خواننده منفور تبدیل شد او در این آهنگ به صراحت خیانت را تشویق میکند و به ترویج بی بند و باری میپردازد.

حضور شروین حاجی پور در یک کنسرت غوغا کرد

شروین حاجی‌پور که با ترانه «برای…» و به دلیل تبلیغ و وایرال ترانه‌اش از سوی جریان رسانه‌ای غرب شهرت یافت، توئیت‌هایی زن‌ستیزانه در گذشته داشته است. او که در تکه‌ای از ترانه‌اش می‌خواند: «برای خواهرم، خواهرت، خواهرامون…» گویا فراموش کرده ابتدا توهین‌های جنسیتی گذشته نسبت به زنان را حذف کند. او در توئیتی با نگاه مبتذل جنسیتی نسبت به یک بازیگر زن نوشته: «هر بار بهاره رهنما نقش یک سلیطه… بازی می‌کرد با خودم می‌گفتم چقدر بازیگر خوبیه، ولی اخیراً فهمیدم اصلاً نقش بازی نمی‌کرده»!

همچنین ببینید:

آهنگ چشماتو ببند شروین حاجی پور با شعر اشاعه فحشا و تشویق خیانت

پیام شروین حاجی پور برای همسر جو بایدن درباره جایزه گرمی

روزنامه جوان با حمله به شروین حاجی‌پور، خواننده ترانه «برای» خطاب به او نوشته اول باید مغز «پوسیده» خودش را تغییر دهد!

این روزنامه در بخش دیگری از این مطلب نوشته است: این جوان اخیراً جایزه تغییر اجتماعی را برای خواندن «برای خواهرامون» در جشنواره غربی گرمی دریافت کرد. او در تکه‌ای از ترانه‌اش می‌گوید «برای تغییر مغز‌های پوسیده»، شاید متوجه نیست که تغییر را باید از مغز خودش آغاز کند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *