حضور لوتی ها سر مزار فردین نوروز 1403 +فیلم

حضور لوتی ها سر مزار فردین نوروز 1403 +فیلم

حضور لوتی ها و داش مشتی ها سر مزار محمدعلی فردین مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است تعدادی از افراد با لباس و شکل و شمایل قبل انقلاب بر سر مزار محمدعل فردین حضور پیدا کردند و آهنگ گنج قارون را برای او پلی کردند که توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد.

محمدعلی فردین از محبوب‌ترین بازیگران تاریخ سینمای ایران است. او در ۱۵ بهمن ماه سال ۱۳۰۹ در تهران به دنیا آمد و ۲۱ سال پیش درحالی‌که ۶۹ سال سن داشت، بر اثر ایست قلبی در خانه‌اش در تهران از دنیا رفت. پیکر او در میان جمعیت انبوهی از هنرمندان و دوستدارانش از مقابل ورزشگاه امجدیه به سمت قطعه هنرمندان بهشت‌زهرا بدرقه و به خاک سپرده شد.

محمد علی فردین در 15 بهمن‌ ماه 1309 در یک خانواده متوسط و اهل هنر، در محلی بین خیابان شهباز سابق و خیابان ری به اسم ادیب الممالک، کوچه صحت در تهران به دنیا آمد. پدرش، علی گل فردین، که یکی از مدیران ادارۀ تسلیحات بود، در تئاتر نیز در کنار مرحوم تقی ظهوری کارهای مولیر را اجرا می‌کرد. بدین‌ سان فردین از همان کودکی با تئاتر آشنا و به آن علاقه‌مند شد. محمدعلی دو برادر به نام‌های عباس و ایرج و یک خواهر داشت. او فرزند ارشد خانواده بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *