حمله به کنسرت امید جهان در تالار وحدت تهران

حمله به کنسرت امید جهان در تالار وحدت تهران

حمله به کنسرت امید جهان در تالار وحدت تهران

حمله به کنسرت امید جهان در تالار وحدت تهران در رسانه های معاند نشان میدهد که این رسانه ها از برگزاری کنسرت و بازگشت خواننده ها به روال عادی حسابی عصبانی شده اند.

حمله به کنسرت امید جهان در تالار وحدت تهران

این رسانه ها با تخریب امید جهان خواننده ای که در سبک بندی و شاد فعالیت میکند به کنسرت او برچسب خیانت چسباندند تا فضای مجازی را علیه او شور کنند.

امید جهان پسر محمود جهان یکی از خواننده های سرشناس جنوب میباشد امید راه پدرش را ادامه داده است و در سبک بندری و شاد فعالیت میکند.

امید جهان با اجرای کنسرت در تالار وحدت آهنگ هایی از خواننده های قدیمی و همچنین محلی را اجرا کرد که مورد استقبال حاضران در سالن قرار گرفت.

همچنین ببینید:

کنسرت پرواز همای برای حاج قاسم سلیمانی مورد حمله قرار گرفت

این کنسرت درحالی برگزار شد که بسیاری از خواننده های کشورمان فعلا تصمیم به برگزاری کنسرت ندارند و یا شاید جرات این کار را به دلیل حمله فضای مجازی را ندارند.

کنسرت امید جهان در حالی برگزار شد که در چند ماه گذشته به غیر از اجرای برخی اجراهای سازمانی و سازمانی مرتبط با رویدادهای موسیقی کشور، کنسرت دیگری برای عموم برگزار نشده بود و این کنسرت به نوعی اجرای زنده جدید گروه موزیکال. بعد از مدت ها سکوت در برگزاری کنسرت ها مورد توجه قرار می گیرد.

باید دید در روزهای آینده با کنسرت امید جهان در تالار وحدت، طلسم عدم کنسرت که چهار ماه به طول انجامیده است یا خیر.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. اوباش مجازی خودشون الان تو پارتین اما میگن کنسرت ممنوع باید بشه

  2. حالا هر کی

    توی این اوضاع گرانی و تورم و اندوه اتفاق هایی که برای مردم پیش اومده فقط کسی میره کنسرت که خر باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *