حکم اعدام زورگیر اتوبان نیایش +فیلم کامل زورگیری های او

حکم اعدام زورگیر اتوبان نیایش +فیلم کامل زورگیری های او

حکم اعدام زورگیر اتوبان نیایش +فیلم کامل زورگیری ها او را در این صفحه ببینید.

چند روز پیش ویدیوی زورگیری در اتوبان نیایش تهران در فضای مجازی منتشر شد که پسر جوانی با چاقو اقدام به زورگیری از یک خانم جوان درون خودرو کرد.

حکم اعدام زورگیر اتوبان نیایش

این ویدیو بلافاصله در فضای مجازی منتشر شد و پلیس به سرعت این شخص را شناسایی کرده و دستگیر نمود.

فیلم لحظه زورگیری

بعد از گذشت چند روز از دادگاهی امروز خبر حکم اعدام او منتشر شد که توسط دیوان عالی کشور نیز تایید شده است

چند روز پیش بود که قوه قضائیه اعلام کرد هر کسی اقدام به زورگیری با سلاح سرد یا گرم کند به جرم محاربه اعدام خواهد شد و این اولین بار است که یک قرار است اعدام شود تا درس عبرتی برای سایر زورگیرانی شود که به این کار مشغول هستند

حکم اعدام زورگیر اتوبان نیایش +فیلم کامل زورگیری های او

اما جالب است بدانید که نخستین اعدام برای زورگیران مربوط به بهمن ماه ۱۳۹۱ می باشد که دو پسر 18 ساله و 24 ساله اقدام به زورگیری در مقابل عابربانک کردند که دوربین مداربسته بانک آنها را ضبط کرده بود و بعد از شناسایی در ملاء عام اعدام شدند.

اما از آن زمان تا به حال حدود ۱۲ سال می‌گذرد که حکم اعدام برای زورگیران صادر نشده بود و برای زورگیر اتوبان نیایش این حکم صادر شده است.

همچنین ببینید

فیلم کامل سرقت و زورگیری با تبر در جاده مخصوص کرج
زورگیری وحشیانه از یک خانم و زن در سعادت آباد
فیلم کامل زورگیری از یک پیرزن در قیامدشت

رئیس کل دادگستری استان تهران در این باره می گوید از این به بعد رسیدگی به پرونده های زورگیری خارج از نوبت و قاطعانه و بدون اغماض بررسی خواهد شد به هر کسی که اقدام به سرقت های مسلحانه با سلاح سرد و چه با سلاح گرم کند به عنوان محاربه شناخته می شود و حکم اعدام برای آنها صادر خواهد شد.

لازم به ذکر است که سرقت اتوبان نیایش مربوط به ۲۶ مرداد ماه بوده که خانم سوار بر خودرو در بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی توسط یک پسر جوان مورد زورگیری قرار می گیرد.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا