فیلم کامل سرقت و زورگیری با تبر در جاده مخصوص کرج خیابان بشارتی

فیلم کامل سرقت و زورگیری با تبر در جاده مخصوص کرج خیابان بشارتی

فیلم کامل سرقت و زورگیری با تبر در کیلومتر پنجاده مخصوص کرج خیابان بشارتی که شکلی عجیب اقدام به سرقت میکنند.

برخی از سارقان گام های خود از مرز های وقاحت فراتر برده و در روز روشن آن هم در اتوبانی پر تردد اقدام به سرقت و زورگیری میکنند.

فیلم سرقت و زورگیری با تبر در جاده مخصوص کرج

ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که یک خودرو حامل چند سارق با تبر به جان خودروهای عبوری افتاده و بعد از شکستن شیشه های آنها اقدام به سرقت و زورگیری میکنند.

با توجه به اینکه سارقان برای مخفی کردن پلاک خودرو کاری انجام نداده اند نشان دهنده این است که این خودرو نیز سرقتی میباشد.

همچنین ببینید:

زورگیری وحشیانه از یک خانم و زن در سعادت آباد
فیلم کامل خفتگیر روی کاپوت در اتوبان 
فیلم کامل زورگیری از یک پیرزن در قیامدشت

سارقان با زدن ماسک و با سلاح سرد به جان مردم افتاده و اقدام به سرقت اموال انها میکنند.

برخی از سارقان حتی به افراد مالباخته حمله کرده و آنها را مجروح میکنند.

مراجع قضایی باید فکر به حال این بی امنی که سارقان و اراذل و اوباش در کشور به وجود اوردند باشند با این وضعیت روز به روز سارقان گستاخ تر شده و دست به جنایات وحشیانه تری میزنند.

خفت گیری و زورگیری و سرقت اخباری بوده که این روزها در شبکه های اجتماعی کاملا عادی شده است و مردم از این وضعیت هراسان هستند.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

‫2 دیدگاه ها

  1. باید مثل کشور برزیل که حکم داده هر کی زورگیر رو درحین انجام جرم مشاهده کرد اجازه داره با ماشین بهش بزنه واز روش رد شه تا درس عبرت بشه واسه بقیه متاسفانه تو کشور ما اگه دزد بهت بزنه واموالت رو ببره ودر حین دزدی صاحب مال برسه واسیب به دزد بزنه اون دزد میتونه از مالباخته شکایت کنه ودیه بگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا