زورگیری وحشیانه از یک خانم و زن در سعادت آباد مقابل خانه و منزلش

زورگیری وحشیانه از یک خانم و زن در سعادت آباد مقابل خانه و منزلش

زورگیری وحشیانه از یک خانم و زن در سعادت آباد مقابل خانه و منزلش

زورگیری وحشیانه از یک خانم و زن در سعادت آباد مقابل خانه و منزلش در فضای مجازی منتشر شده است.

در سعادت آباد تهران یک دختر جوان هنگام ورود به خانه مورد زورگیری قرار می گیرد سارق از پشت او را گرفته و طلا هایش را میرباید همچنین تلاش دختر برای جلوگیری از دزدیدن کیف باعث شد که بر روی زمین بیفتد .

در یک سال اخیر ویدیو های زیادی از زورگیری در فضای مجازی منتشر شده است و متاسفانه آمار اینگونه سرقت ها در حال افزایش است.

زورگیری وحشیانه از یک خانم در سعادت آباد

جالب است بدانید که رئیس پلیس تهران اعلام کرده بود که ۴۰ درصد سارقانی که دستگیر شده اند جرم اولی بوده‌اند و در سابقه خود هیچگونه پرونده سرقت ندارند.

در حال حاضر باید هنگام رفت و آمد در خیابان نکات ایمنی را رعایت کرده و در مکان های خلوت تردد نکنید .

همچنین با مشاهده هر فرد مشکوکی که شما را تعقیب می کند بهتر است سریعاً به نزدیکترین ایستگاه پلیس مراجعه کرده و موضوع را برای آنها بازگو کنید.

پیشنهاد میکنیم ببینید:

فیلم کامل خفتگیر روی کاپوت در اتوبان
فیلم کامل زورگیری از یک پیرزن در قیامدشت
فیلم کامل زورگیری شهرک وایین شهریار

آنچه که موجب تاسف و تاثر عمیق درجامعه و باعث نگرانی خانواده‌ها می‌گردد این است که براساس اعلام یکی از مقامات پلیس (رئیس پلیس پیشگیری) ۵۰ الی ۶۰ درصد بزهکاران دستگیر شده برای اولین بار مرتکب جرم شده اند. درهمین جا عرض می‌کنم در صورت محکومیت این بزهکاران به زندان، درصد قابل توجهی از آنان اولا ترسشان از مجازات زندان می‌ریزد وثانیا با ملاحظه مجرمین دیگر وانتقال تجارب بزهکارانه آنها هنگام خروج تبدیل به بزهکارحرفه‌ای وچه بسا هسته اولیه باندهای آتی را در زندان تشکیل داده و امنیت جامعه را به چالش می‌کشند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *