حکم جلب حسام نواب صفوی و واکنش حسام نواب صفوی به این شایعه

حکم جلب حسام نواب صفوی و واکنش حسام نواب صفوی به این شایعه

حکم جلب حسام نواب صفوی و واکنش حسام نواب صفوی به این شایعه را در این صفحه مشاهده نمایید.

واکنش حسام نواب صفوی به شایعه حکم جلب اش

حسام نواب صفوی بازیگر سرشناس کشورمان که چندی پیش به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شده بود و وضعیت بسیار بدی را پشت سر گذاشت برخیها در همان حال برایش شایعاتی را به وجود آوردند که سبب شد این بازیگر به این شایعه واکنش نشان بدهد.

حکم جلب حسام نواب صفوی و واکنش حسام نواب صفوی به این شایعه

چند پیش یک خانم با شاهین صمدی مصاحبه ای انجام داد و اتهاماتی را به این بازیگر شد که حسابی در شبکه های اجتماعی بازتاب داشت!!!

در نهایت آقای حسام نواب صفوی در اینستاگرامش به این شایعه و حواشی واکنش نشان داد و نوشت:

از تمامی مردم ایران ممنونم که برای من دعا کردند . بنده همچنان تحت درمانم در زمان بیماری شایعاتی برای من درست شد که از طریق دستگاه قضایی پیگیری خواهم کرد.

وی در ادامه آورده است: اجازه نخواهم داد یک سری شیاد با آبروی خانواده من بازی کنند برای شما با رای و اعترافات شیادان شما مردم را آگاه خواهم ساخت. که مواظب شیادان باشید .

حسام نواب صفوی متولد 22 شهریور 1353 در تهران، بازیگر استفارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی سینما از دانشگاه هنر و لیسانس حقوق و جزا از دانشگاه تهران می باشد و دوره دیده موسیقی و بازیگری در آمریکا است.

نام کامل اش سید حسام الدین نواب صفوی می باشد. در محله میرداماد تهران متولد شده و پدرش قاضی دادگستری بوده که بعد از بازنشستگی مشغول وکالت و ترجمه بود که سال 1388 دار فانی را وداع گفت. سه برادر بنام های هومن، حسین و حسن دارد که دو نفر آنها در آمریکا و دیگری در آفریقا زندگی می کند و عمویش اسماعیل نواب صفا نیز ترانه سرا می باشد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *