خانه هادی چوپان را ببینید تعجب میکنید

خانه هادی چوپان را ببینید تعجب میکنید منزل عجیب هادی چوپان

هادی چوپان قهرمان مستر المپیا 2023 تصویری از خود در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت که خانه اش را در این تصویر نمایان بود.

در این تصویری چیزی که مشخص است هادی چوپان زندگی تجملاتی ندارد و از وضعیت زندگی اش پیداست که به زندگی لاکچری و لوکس علاقه ای ندارد.

خانه هادی چوپان را ببینید تعجب میکنید

خانه هادی چوپان را ببینید تعجب میکنید

هادی چوپان از ورزشکاران حرفه ای کشورمان است که سالهاست که در عرصه بدنسازی فعالیت دارد و توانسته افتخارات زیادی را کسب کند.

هادی چوپان تنها ایرانی است که در مسابقات مستر المپیا مقام نخست را به دست اورده است و این افتخار بسیار بزرگی برای او به شمار می آید که نامش در کنار رونی کلمن و آرنولد قرار بگیرد.

هادی چوپان از ۱۳ سالگی بدنسازی را آغاز کرده است و در سال های اخیر موفق شده به قله های جهانی این ورزش دست پیدا کند. هادی چوپان عضو با سابقه ی تیم ملی ایران است و با این تیم افتخار آفرینی های بزرگ و چشمگیری داشته است. هادی همچنان ساکن شیراز است و در حال حاضر یک باشگاه مجهز بدنسازی را در این شهر مدیریت می کند.

خانه هادی چوپان را ببینید تعجب میکنید

شروع فعالیت هادی چوپان در پرورش اندام به سال 79 برمی‌گردد، جایی که با تشویق برادرش بدنسازی را آغاز کرد. او برای اولین عنوان ورزشی خود تنها به سه سال فعالیت نیاز داشت. او پس از سه سال از آغاز فعالیت خود، به قهرمانی مسابقات استان فارس و مقام سوم کشور رسید. چوپان برای فعالیت حرفه‌ای خود با مربیان مختلفی کار کرد. عمده فعالیت‌های او زیر نظر جمشید اوجی بود که بین بازه 1381 تا 1387 مربی‌گری او را بر عهده داشت. همچنین هانی رامبد مربی افسانه‌ای پرورش اندام هم از 1396 تا قهرمانی مستر المپیا مربی هادی چوپان بود. اما طبق گفته خود هادی چوپان، علی نعمتی که از 1392 تا 1396 مربی‌گری او را برعهده داشت، در موفقیت‌های او بسیار تاثیرگذار بوده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *