خبر ترور شاهزاده رضا پهلوی صحبت دارد

خبر ترور شاهزاده رضا پهلوی صحت دارد +عکس

خبر ترور شاهزاده رضا پهلوی صحت دارد جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمیید.

خبر ترور شاهزاده رضا پهلوی صحت دارد

فیلم تقطیع شده ای از صحبت های یک مجری شبکه معاند ماهواره ای در شبکه های اجتماعی منتشر شده که این مجری میگوید شاهزاده رضا پهلوی ترور شده است در حالی که این فیم کامل نیست و منظور مجری رضا پهلوی نیست.

خبر ترور شاهزاده رضا پهلوی صحت دارد +عکس

رضا پهلوی که در سخرانی های خود که به تازگی انجام داده بود از پیمان نوین صحبت کرده بود و از دشمنان جمهوری اسلامی خواست که با یکدیگر متحد شوند.

او خود را فعال سیاسی میداند در حالی که در سن نوجوانی از ایران به امریکا رفته و هیچ پست و حرکت سیاسی انجام نداده است.

گویا اسرائیل و آمریکا تلاش میکنند که او را به عنوان یک لیدر معرفی کنند تا اعتراضات درون ایران را مدیرت و رهبری کند تا از این طریق بتواند برای براندازی نظام تلاش کند.

خبر تروررضا پهلوی از یک شبکه ماهواره ای منتشر شد و برخی کاربران فضای مجازی خبر را تایید کردند اما هیچ منبع رسمی خبر را منتشر و تایید نکرد. در این روزها که انتشار خبر مرگ یکی از راه های افزایش محبوبیت است برخی شایعه مرگ خودرا منتشر می کنند تا به این طریق بر سر زبان ها بیوفتند.

رضا پهلویچندی پیش در پیامی پیمان نوین را به مردم ایران ارائه کرد که ناکام ماند و شکست خورد. تروررضا پهلویدر فضای مجازی توسط کاربران تایید شد و منبع آن فیلمی از خبر یک شبکه ماهواره ای عنوان شد اما برخی کاربران معتقدند که فیلم تقطیع شده است و صحت ندارد.

خبر ترور شاهزاده رضا پهلوی صحت دارد +عکس

تیتر خبر ترور شاهزاده رضا پهلوی از پر سرچ های گوگل بوده که این خبر در پی انتشار خبر ترور رضا پهلوی پسر شاه مخلوع ایران منتشر شد، اغین خبر صحت ندارد و صرفا برای لایک و بازدید بیشتر و جدب شهرت و فالور بخشی از خبر مربوط به رضا پهلوی تقطیع شده و کاربران فضای مجازی این گونه برداتشت کردند که وی ترور شده است

در چند روز گذشته فیلمی از یکی از شبکه های ماهواره ای پخش شد که بخشی از آن به ترور رضا پهلوی اشاره میکند که در واقع صحت ندارد و این فیلم کاملا هدفمند تقطیع و کوتاه و برش داده شده تا به هر علتی این خبر منتشر شود که صحت ندارد و کاملا کذب است

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *