خلاصه داستان سریال نون خ 5 (فصل پنجم)

خلاصه داستان سریال نون خ ۵ (فصل پنجم)

خلاصه داستان سریال نون خ 5 (فصل پنجم) همراه با موضوع داستان سریال نون خ 5 را در این صفحه مشاهده نمایید

خلاصه داستان سریال نون خ ۵

داستان فصل پنجم سریال نون خ درباره مسافرت نوروزی اهالی روستای نورالدین به سیستان و بلوچستان و بندر چابهار است سعید آقاخانی سعی کرده که در فصل 5 جاذبه های گردشگری سیستان و بلوچستان به خصوص بندر چابهار را به تصویر بکشاند.

خلاصه داستان سریال نون خ 5 (فصل پنجم)

اهالی روستا زمانی به بندر چابهار میروند هنگام قایق سواری در بندر از مرز ایران خارج میشوند که با حمله مسلحانه نیروی دریایی کشوران همسایه مواجه میشوند که داستان طنزی را شکل میدهد.

لازم به ذکر فصل پنج این سریال قرار است که از 15 فروردین 1403 بر روی انتن شبکه یک قرار بگیرد و جایگزین سریال زیرخاکی 4 شود.

سریال نون خ نام مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که از نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک به نمایش درآمد. «نون خ» در اصل مخفف نام نقش اصلی این سریال، نورالدین خانزاده است. تاکنون ۴ فصل از این مجموعه ساخته شده‌است که در نوروز سالهای ۱۳۹۸، ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۲ از شبکه یک و شبکه تماشا پخش شدند. همچنین این مجموعه در هر چهار سال پخش جزو پربیننده‌ترین سریال‌های نوروزی صدا و سیما قرار گرفت. و فصل بعدی آن در حال ساخت است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *