خلاصه داستان سریال چشم بندی و موضوع سریال چشم بندی چیست

خلاصه داستان سریال چشم بندی و موضوع سریال چشم بندی چیست سریالی که هر شب ساعت 20 از شبکه سوم سیما پخش میشود و موضوع طنز دارد طبق معمول حمید لولایی و مرجانه گلچین بازیگران اصلی یک سریال کمدی را تشکیل میدهند.

خلاصه داستان سریال چشم بندی و موضوع سریال چشم بندی چیست

خلاصه داستان سریال چشم بندی

داستان اصلی سریال «چشم بندی» از آنجا شروع می شود که کارخانه آقای کاشانچی متعلق به دوباجناق آتش می گیرد و یکی از این باجناق ها با بازی امید روحانی در این آتش سوزی جان خود را از دست می دهد. خاله ناهید خواهر جمشید برای راه اندازی مجدد کارخانه و حفاظت از اموال برادر مرحومش از شهرستان به تهران می آید. در این بین دو مامور بیمه تلاش می کنند تا ثابت کنند آتش سوزی عمدی بوده و تمام ماجرا در دعوای آن ها و صاحبان کارخانه شکل می گیرد.

«چشبندی» هم اثری طنز است و هم خلاصه داستانی جنایی دارد. حضور خاله ناهید و تحقیقات او فضا را برای یک داستان سخت آماده می کند. با توجه به حضور بازیگرانی چون مرجانه گلچین و حمید لولایی که سابقه پرباری در کارهای طنز دارند، چشم نواز توانست شکلی متفاوت به خود بگیرد.

همچنین ببینید:

«چشم بندی»  ساعت 20 از شبکه سه روی آنتن رفت و بازیگرانی چون سیاوش مفیدی، سروش جمشیدی، نعیمه نظام دوست و امید روحانی را در مقابل تماشاگران قرار داد که بیشتر آنها سعی می کردند متفاوت از قبل به نظر برسند.

موضوع سریال چشم بندی

موضوع سریال بسیار جدید و با واقعیت‌های جامعه همخوان است زیرا موارد این چنینی بسیار و موضوع داستان برای افراد مختلف واقعی و ملموس است. در عین حال، قالب سریال واقعی است و زندگی کاملی را روایت می‌کند. به نظرم روایت قصه به شکل کمدی-جنایی برای مخاطب جذاب خواهد بود. ژانر کمدی پلیسی در دنیا بسیار جذاب است و برای ما هم رسیدن به فرم نهایی کار قدری چالش داشت و فیلمنامه بسیار بازنگری شد. در عین حال تا بازیگران به فرم درست نقش برسند، زمان زیادی برد اما به نظرم در کل کار خوبی از آب درآمده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *