فیلم کامل خواستگاری از بهاره کیان افشار بازیگر سینما و تلویزیون

فیلم کامل خواستگاری از بهاره کیان افشار بازیگر سینما و تلویزیون

انتشار امروز 21 اسفند 1400 * فیلم کامل خواستگاری از بهاره کیان افشار بازیگر سینما و تلویزیون را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل خواستگاری از بهاره کیان افشار بازیگر سینما و تلویزیون

فیلم کامل خواستگاری از بهاره کیان افشار

در زیر میتوانید لحظه خواستگاری را ببینید

بهاره کیان افشار از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان بوده که ‌سالهاست در عرصه بازیگری فعالیت می‌کند او متولد ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۲ در تهران بوده و علاوه بر بازیگری در عرصه ترانه‌سرای نیز فعالیت دارد.

او فعالیت حرفه ای خود را به صورت رسمی در سال ۱۳۸۵ با سریال کلاه پهلوی با نقش شادی آغاز کرد و سپس با سریالهای عاشقانه و هشتگ خاله سوسکه و می خواهم زنده بمانم به شهرت دست یافت.

او در سال ۱۳۸۷ با حضور فیلم سینمایی شیرین به کارگردانی عباس کیارستمی اولین گام فردا در سینما برداشت و در کنار بازیگرانی همچون آتنه فقیه نصیری و آزیتا حاجیان در ساله بایگان و باران کوثری بازی کرد فیلم های سینمایی گناهکاران و هیچ کجا هیچ کس ای دیگر خود را برداشت خانم کیان افشار در فیلم های کفشهایم کو و بارکد و زرد نیز نقش های مهمی برعهده داشت معمولا نقش‌های برعهده خانم کرمانشاه قرار می‌گیرد از نقش های اصلی و مهم بیمه‌نامه میباشد.

بهاره کیان‎افشار ترانه‎ سرایی قطعه «تو هستی»، با صدای بهرام رادان، را انجام داده است. نماهنگ این قطعه در سال ۱۳۹۲ منتشر شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *