جنجال خواستگاری تینا وصال از مسعود در سریال بچه مهندس (خواستگاری دختر از پسر)

جنجال خواستگاری تینا وصال از مسعود در سریال بچه مهندس

جنجال خواستگاری تینا وصال از مسعود در سریال بچه مهندس (خواستگاری دختر از پسر) را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

شب گذشته قسمت 17 سریال بچه مهندس از شبکه 2 بر روی انتن رفت که یکی از سکانسهای آن جنجال زیادی را به وجود است.

جنجال خواستگاری تینا وصال از مسعود در سریال بچه مهندس

زمانی تینا وصال مدیر کارخانه از مسعود تابش خواستگاری میکند برخی از تندروها به این سکانس حمله کرده و انتقادات زیادی را به این سریال داشته اند.

جنجال خواستگاری تینا وصال از مسعود در سریال بچه مهندس (خواستگاری دختر از پسر)

برخی از رسانه ها و کابران معتقند که این سریال تلاش میکند که سنت شکنی کرده و خواستگاری دختر از پسر را در افکار عمومی رایج کند.

با توجه به اینکه مخاطبان این مجموعه نوجوانان و جوانان هستند این سنت شکنی باعث میشود که بر روی آنها تاثیر بگذارد و بداموزی داشته باشد.

فیلم سکانس خواستگاری را در زیر ببینید

هرچند که به عقیده برخی دیگر خواستگاری دختر از پسر اتفاق بدی نیست و اینکه یک خانم احساساتش را به پسر مورد علاقه اش بیان کند که در دلش نماند میتواند اتفاق خیلی خوبی هم باشد.

به هرحال سکانس خواستگاری تینا وصال از مسعود تابش در حال حاضر حواشی برای نویسنده و کارگردان این مجموعه به وجوداورده است.

همچنین ببینید:

لازم به ذکر است که تینا وصال با بازی فرناز رهنما در ادامه داستان عاشق مسعود تابش با بازی سعید کریمی میشود و از او خواستگاری میکند که با پاسخ منفی مسعود مواجه میشود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در یک اتفاق به ظاهر نامتعارف در سریال «بچه مهندس ۳»شخصیت تینا با بازی فرناز رهنما از شخصیت مسعود دوست «جواد جوادی» خواستگاری کرد تا یک تابو شکنی در سریالی از تلویزیون اتفاق بیفتد.

جسارت گروه سازنده سریال در نمایش گوشه ایی از واقعیت جامعه که گاهی در رسانه خارج از چهارچوب محسوب می شود ستودنی است.

همچنین ببینید:

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. ب نظر من کار اشتباهی نبوده
    مگه عیبه اخه

  2. خواستگاری دختر از پسر مشکل نداره ولی فیلمنامه نباید اینقدر تو یه موضوع خام باشه. اینا اصلا با هم اونقدرا خوب نبودن همش بگو مگو داشتن بعد یهو بدون تطابق با روند فیلمنامه یکی از یکی خواستگاری می‌کنه خب مسخرس دیگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *