خواستگار سابق مهشید ناصری همسر هدایت هاشمی + مصاحبه در برنامه فرمول یک

خواستگار سابق مهشید ناصری همسر هدایت هاشمی + مصاحبه در برنامه فرمول یک

خواستگار سابق مهشید ناصری همسر هدایت هاشمی کیست؟ به همراه جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

هدایت هاشمی و همسرش مهشید ناصری در برنامه فرمول یک علی ضیا حضور پیدا کردند و درباره خواستگار سابق همسرش توضیحاتی داد که فیلم زیر مشاهده میکنید.

خواستگار سابق مهشید ناصری همسر هدایت هاشمی + مصاحبه در برنامه فرمول یک

او گفت که مهشید در کلاس بازیگری شاگرد من بود که یک خواستگار داشت که او هم در کلاس من حضور داشت و شاگرد من بود و قرار بود انها با هم ازدواج کنند ولی در فضای مجازی شایع شد که من نگذاشتم آنها ازدواج کنند و به عبارتی دیگر من خواستگار مهشید را دک کردم که با او ازدواج کنم! در حال اینگونه نیست و بعد از اینکه کلاس ما تمام شد من دیگر مهشید را ندیدم تا اینکه چند سال بعد او را دیدم و گفتم خواستگارت چه شد ازدواج کردی؟ و مهشید گفت نه قسمت نشد.

هدایت هاشمی همچنین گفت که من بعد از مدتی از مهشید خواستگاری کردم و به گفتم میشود با من ازدواج کنی؟ و او پاسخ داد والا من تو را به چشم برادر و استادم میدیدم و حسابی شوکه شدم و رفتم کلی فکر کردم و در نهایت پاسخ مثبت دادم.

فیلم در حال بارگذاری است… لطفا صبر کنید

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. جی جی نصر

    کار عقلی کرده مهشید خانم بااین‌گرونی و تحریم و کمبود شوهر پولدار ی نعمته حالا خوش تیپ بود که وفور نعمته ، نبود هم خدا بزرگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *