فیلم کامل خوانندگی بهنوش بختیاری و عباس قادری در جشن تولد پدرش

فیلم کامل خوانندگی بهنوش بختیاری و عباس قادری در جشن تولد پدرش

فیلم کامل خوانندگی بهنوش بختیاری و عباس قادری در جشن تولد پدرش

فیلم خوانندگی بهنوش بختیاری در جشن تولد پدرش و همخوانی با عباس قادری مورد توجه قرار گرفته است.

بهنوش بختیاری در اینستاگرامش ویدیویی را به اشتراک گذاشت که درباره آن نوشت جشن تولد پدرش است و به دلیل اینکه پدر بهنوش بختیاری عاشق عباس قادری است او را به جشن تولد دعوت کرده است و آهنگ معروف پارسال بهار دسته جمعی را خواندند.

خوانندگی بهنوش بختیاری و عباس قادری

بهنوش بختیاری مدتی بود که در فضای مجازی حضور کمرنگی داشته است که گویا به دلیل فیلتر شدن اینستاگرام فعالیت اش در این شبکه اجتماعی کم شده است او پیشتر حضری فعال در اینستاگرام داشت و به تبلیغات میپرداخت.

جالب است بدانید که بهنوش بختیاری در انتخابات ریاست جمهوری به شدت مردم را تشویق به حضور در انتخابات کرد ولی بعد از اینکه ایسنتاگرام فیلتر شد از حمایت خود عذرخواهی کرد.

همچنین ببینید:

این عکس بهنوش بختیاری همه را شوکه کرد

یوسف تیموری بهنوش بختیاری را سکته داد

ماجرای کامل و علت خودکشی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری تیرماه سال 87 با محمدرضا آرین ازدواج کرد. محمدرضا آرین از نویسنده های کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویرش ندارد.

بهنوش بختیاری به مراسم ساده ازدواجش اشاره کرد و گفت:مهریه من 14 سکه بهار آزادای است و من با یک عقد محضری و خرید یک قرآن با جلد چرمی بسیار زیبا بدون خرید حتی یک حلقه، طلا و جواهر و پوشیدن لباس عروس و آرایشگاه رفتن راهی خانه بخت شدم و زندگی مشترکم را آغاز کردم.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *