ماجرای کامل و علت خودکشی بهنوش بختیاری بازیگر با 30 قرص زاناکس + کلیپ

ماجرای کامل و علت خودکشی بهنوش بختیاری بازیگر با 30 قرص زاناکس + کلیپ

ماجرای کامل و علت خودکشی بهنوش بختیاری بازیگر + کلیپ صحبت های بهنوش بختیاری درباه خوردن 30 قرص زاناکس را در این صفحه ببینید

ماجرای کامل و علت خودکشی بهنوش بختیاری بازیگر با 30 قرص زاناکس + کلیپ

ماجرای کامل و علت خودکشی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری بازیگر شناخته شده کشورمان که سالهاست در عرصه بازیگری فعالیت دارد در مصاحبه‌ای اعتراف کرد که تصمیم داشته خودکشی کند او می گوید به دلیل هجمه های بسیار زیادی که بر روی من وارد شده بود و در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی و رسانه ها به شدت علیه من صحبت می‌شد تصمیم داشتم که قرص بخورم و خودکشی کنم.

او می گوید شرایط بسیار بدی برای من فراهم شده بود و به شدت از شرایط کنونی که داشتم ناراحت بودم.

فیلم خودکشی بهنوش بختیاری از زبان خودش

بهنوش بختیاری که در شبکه های اجتماعی فعالیت زیادی دارد در سال های اخیر با فعالیت های خود مورد توجه کاربران قرار گرفته است یکی از اتفاقاتی که برای او به شدت دردسرساز شده بود تبلیغات عجیب و غریب بود که در شبکه اجتماعی انجام می داد.

خانم بختیاری متولد ۱۳۵۴ در تهران می باشد با همسر محمدرضا شجریان بوده که تا به حال هیچ عکسی از آنها منتشر نشده است.

نکته جالب اینکه بهنوش بختیاری در فضای مجازی حسابی فعال است و عکس‌های مختلفی از خود به اشتراک می‌گذارد اما تا به حال تصویری دو نفره از همسرش به اشتراک گذاشته و حتی درباره او صحبت نکرده است و همچنان معتقد است که مجرد نیست و طلاق گرفتند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *