(تصاویر) خیابانگردی اراذل و اوباش در تهرانپارس توسط پلیس +عکس

(تصاویر) خیابانگردی اراذل و اوباش در تهرانپارس توسط پلیس +عکس

(تصاویر) خیابانگردی اراذل و اوباش در تهرانپارس توسط پلیس را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

خیابانگردی اراذل و اوباش در تهرانپارس توسط پلیس

نیروی انتظامی در اقدامی عجیب چند تن از اشرار و اراذل و اوباش را که در منطقه تهرانپارس اقدام به شرارت میکردند دستگیر و در این همین منطقه در انظار عمومی چرخاندند!

این افراد از شرورهای معروف تهرانپارس بوده که اقدام به زورگیری و شرارت میکردند که در نهایت بعد از دستگیری با رای دادگاه بدون پوشاندن چهره شان در خیابانهای تهرانپارس (در حالی که دستبند و پابند داشتند) به نمایش گذاشته شدند.

این اشرار در حین چرخاندن در شهر با بلندگو از مردم عذرخواهی و طلب بخشش میکردند.

نیروی انتظامی از این گونه اقدامات تا به حال زیاد انجام داده است که موافقان و مخالفان خاص خود را داشته است.

(تصاویر) خیابانگردی اراذل و اوباش در تهرانپارس توسط پلیس (تصاویر) خیابانگردی اراذل و اوباش در تهرانپارس توسط پلیس +عکس (تصاویر) خیابانگردی اراذل و اوباش در تهرانپارس توسط پلیس +عکس (تصاویر) خیابان گردی اراذل و اوباش در تهرانپارس توسط پلیس (تصاویر) خیابان گردی اراذل و اوباش در تهرانپارس توسط پلیس +عکس (تصاویر) خیابان گردی اراذل و اوباش در تهرانپارس توسط پلیس +عکس (تصاویر) خیابانگردی اراذل و اوباش در تهرانپارس توسط پلیس +عکس (تصاویر) خیابانگردی اراذل و اوباش در تهرانپارس توسط پلیس +عکس (تصاویر) خیابانگردی اراذل و اوباش در تهرانپارس توسط پلیس +عکس

موسوی چلک وکیل دادگستری میگوید «وقتی از اراذل و اوباش صحبت می‌کنیم، با مصداق‌هایی که دارند می‌شود آنها را راحت‌تر تعریف کرد. کسانی که خفت‌گیری می‌کنند، باندهای خلاف تشکیل می‌دهند و آشکارا قانون را دور می‌زنند، تهدید می‌کنند، هرج و مرج دارند و تخریب می‌کنند.

همچنین ببینید: طرح های خالکوبی اراذل و اوباش با شکل های عجیب +تصاویر

در واقع اینها کسانی هستند که آشکارا این نوع جرایم خشن را نسبت به دیگران انجام می‌دهند و هیچ ابایی هم ندارند؛ به راحتی قانون را دور می‌زنند. به همین دلیل معمولا این دست افراد را که هیچ پایبندی‌ای ندارند به عنوان اراذل و اوباش می‌شناسند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. اقدام عجیب؟ ! توقع داشتی با گل و شیرینی ازشون پذیرایی کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *