دانلود کامل سریال یاغی قسمت دوم (قسمت ۲ سریال یاغی)

داستان سریال یاغی و قصه سریال یاغی از قسمت اول تا آخر

داستان سریال یاغی و قصه سریال یاغی از قسمت اول تا آخر بازی علی شادمان و پارسا پیروزفر را در این صفحه ببینید.

داستان سریال یاغی و قصه سریال یاغی از قسمت اول تا آخر بازی علی شادمان و پارسا پیروزفر را در این صفحه ببینید.

داستان سریال یاغی

سریال یاغی درباره کاراکتری به نام جاوید بوده که نقش آن را علی شادمان برعهده دارد جاوید استعداد زیادی در کشتی دارد در یک منطقه پایین شهر در تهران به همراه خواهرش زندگی می کند پدر و مادرش را از دست داده و حتی شناسنامه ندارد روزی یکی از مسئولان فدراسیون کشتی برای کشف استعداد به منطقه پایین شهر آمده و جاوید نمیداند که این شخص برای استعدادیابی امده است و به همین دلیل رقیب او مبلغی به او می دهد تا در مسابقه شکست بخورد کشتی آنها با باخت جاوید همراه شد و دوستش به تیم ملی میرود بعد از مدتی در محله شان بنر تبریک حضور دوستش که به او باخته بود را می بیند و متوجه میشود که چه کلاهی سرش رفته است .

⭕ دانلود همه قسمت های سریال یاغی

او تلاش می کند خود را به مسئولان فدراسیون کشتی برساند و به آنها واقعیت ماجرا را بگوید بهمن خان با بازی پارسا پیروزفر مربی تیم ملی کشتی بوده و جاوید خود را به او میرساند و به او می گوید یک بار دیگر اجازه دهند تا شانس خود را امتحان کنند و حاضر است با همه اعضای تیم ملی مسابقه بدهد و اگر شکست خورد به مدت یکسال دستشویی های اردوی تیم ملی را تمیز کند بهمن خان با حرف او موافقت می‌کند و یک مسابقه کشتی مجدد بین او و رقیب اش را فراهم می کند و جاوید موفق می شود چندین بار او را شکست دهد.

برادران رقیبش خلاف کار هستند به سراغ او یم آیند تا او را مجروح کنند در نهایت جاوید می تواند از چنگ آنها فرار کند بهمن خان از او حمایت کرده و خانه ای برای و خواهرش عاطفه تهیه می کند در گوشه دیگر از داستان، جاوید از دختری به نام ابرا خوشش می آید که در خارج از کشور است جاوید از طریق کشتی نیز می‌خواهد خود را به خارج از کشور برساند تا ابرا را ببیند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *