فیلم کامل داعش در مترو تهران و وحشت مردم +واکنش ها به این نمایش

فیلم کامل داعش در مترو تهران و وحشت مردم +واکنش ها به این نمایش

گروه دختران انقلاب در مترو تهران نمایشی با موضوع داعش را اجرا کردند که موجب رعب و وحشت در مترو شد و بسیاری از دختران از دیدن این نمایش ترسیده و فرار کردند.

بسیاری از کاربران به این اقدام شهرداری تهران انتقاد کرده و خواستار عذرخواهی و حتی استعفای شهردار شدند.

فیلم کامل داعش در مترو تهران و وحشت مردم

با توجه به شرایط اقتصادی و مشکلات زیادی که برای مردم وجود دارد اینکه گروهی بدون هیچ فکر و عواقبی اقدام به ترساندن مردم میکنند باید مجازات شوند.

 بهاره جنگروی مسئول مجموعه مردمی دختران انقلاب صبح امروز در نشست خبری گفت: مجموعه دختران انقلاب سال گذشته با یک اجتماع بزرگ ۴۰ هزار نفری با حضور دختران جوان از اقشار مختلف اقدام به برگزاری اجتماع کرد و پس از ان نیز اجتماع دختران انقلاب در خیابان کمال تهران با استقبال بالای بانوان برگزار شد.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات فرهنگی ما در راستای ترویج عفاف و حجاب، برپایی موکب‌های حجاب در ایام فاطمیه و محرم بود. این موکب ها با حضور دخترانی با ظاهرهای متفاوت برگزار شد و خوشبختانه با انجام اقدامات فرهنگی و برگزاری محافل دوستانه امروز شاهد تغییر و تحول در حجاب این افراد هستیم.

مسئول مجموعه مردمی دختران انقلاب اظهار داشت: آیا مدعیان حقوق زنان در ایام کرونا به مشکلات معیشتی و دغدغه‌های بانوان کم بضاعت رسیدگی کردند و یا تنها برای بازی‌های سیاسی خود کار می‌کنند؟ این در حالی است که مدعیان حقوق زنان در حال حاضر باید به دنبال رفع مشکلات معیشتی مردم کشور باشند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *