دانلود آهنگ تیتراژ سریال خانه امن (تیتراژ پایانی)

دانلود آهنگ تیتراژ سریال خانه امن (تیتراژ پایانی)

دانلود آهنگ تیتراژ سریال خانه امن تیتراژ پایانی و شروع سریال خانه امن را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانلود آهنگ تیتراژ سریال خانه امن تیتراژ پایانی

مجموعه جذاب تلویزیونی که این روزها از صداوسیما پخش میشود و مورد استقبال مخطابان تلویزیونی قرار گرفته است این سریال توسط آقای احمد معظمی کارگردانی شده است و تهیه کنندگی آن را آقای ابوالفضل صفری بر عهده دارد

تیتراژ زیبای این مجموعه توسط اقای رضا یزدانی اجرا شده است خواننده ای که تیتراژهای زیادی را بر عهده داشته است.

پخش انلاین

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 12

معظمی کارگردان این اثر درباره ساخت سریال خانه امن گفت: بعد از سریال «سارق روح» که به موضوع فرقه‌ها پرداخت، در سریال ترور خاموش به حوزه مواد مخدر و مافیا پرداختیم و حالا خانه امن تکمیل شده دو سریال قبلی است.

دانلود آهنگ تیتراژ سریال خانه امن (تیتراژ پایانی)

وی افزود: ما در سریال «خانه امن» به موضوع داعش و شستشوی مغزی بیشتر پرداخته ایم و نیرو‌های امنیتی درگیر ماجرا‌های داعشی هستند.

معظمی عنوان کرد: «خانه امن» سریالی پربازیگر و پر لوکیشن است و به شدت میزانسن‌های سختی دارد؛ متنی که توسط آقای تراب نژاد نوشته شده با میزانسن خاصی نگارش شده است. اگر در اجرای صحنه‌ها مقدار کوچکی اشتباه شود، حق مطلب کلیتی که در ذهن نویسنده و طراح بوده، به هیچ وجه ادا نمی‌شود.

در پسِ همه اتفاقاتِ قابل تقدیر سریال “خانه امن” مثل نمایش تلاش‌های دیده نشده سربازان گمنام امام زمان(عج) برای صیانت از امنیت کشور و افشای حقایق پشت پرده پرورش و تربیت نیروهای تروریستی در دنیا (داعش) و حمایت از سازمان منافقین توسط برخی از ایادی همچون رژیم صهیونیستی، اشکالات فراوانی در فرم و ساختار آن وجود دارد. بسیاری از کش و قوس‌های غیرمؤثر و بیهوده “خانه امن” صرفِ عشق و عاشقی‌هایی شد که به نظر می‌رسد جایشان بیشتر در سریال‌های ملودرام عاشقانه بود تا جاسوسی و امنیتی.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *