دانلود آهنگ های روزبه حصاری (خاطره ها و بی مقصد) با کلیپ

دانلود آهنگ های روزبه حصاری (خاطره ها و بی مقصد) با کلیپ

دانلود آهنگ های روزبه حصاری (خاطره ها و بی مقصد) با کلیپ و کیفیت اورجینال را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانلود آهنگ های روزبه حصاری (خاطره ها و بی مقصد) با کلیپ

دانلود آهنگ های روزبه حصاری

روزبه حصاری از بازیگران و خواننده های پاپ کشورمان بوده که مدتیست در عرصه موسیقی ورود پیدا کرده است .

آقای حصاری تا به حال (که این مطلب نوشته میشود) 2 آهنگ خوانده است و مورد استقبال قرار گرفته است.

دانلود آهنگ خاطره ها با کیفیت اصلی.

.

دانلود آهنگ بی مقصد با کیفیت اصلی

تجربه نشان داده است که معمولا بازیگرانی که وارد عرصه خوانندگی شده اند نتوانسته اند موفق عمل کنند که ننمونه های آن را مثل کامران تفتی و محمدرضا گلزار و محمدرضا فروتن دیده ایم اما روزبه حصاری ابتدا خواننده بوده و در خوانندگی و نوازندگی قدمت بیشتری نسبت به بازیگری داشته است

او ابتدا خواننده بوده که البته به دلیل مشکلات مالی نتوانسته آهنگی را تولید کند اما بعد از اینکه وارد عرصه بازیگری شده حالا تصمیم گرفته که خوانندگی که عشق قبلی اش بوده را ادامه بدهد.

آقای حصاری با سریال بچه مهندس توانست گام مهمی را در عرصه بازیگری بردارد و شهرت فراوانی به دست آورد او را مردم ب نام جواد جوادی میشناسند که نقش بزرگسالی این کاراکتر را بر عهده داشت او در سریال افرا نیز توانست بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد.

روزبه حصاری متولد 12 بهمن سال 1366 در تهران است. او یک برادر بزرگ تر از خودش دارد. از کودکی له هنر علاقه زیادی داشت و در کلاس های موسیقی و نوازندگی هم شرکت کرد. او فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع است. او نامزد جایزه بهترین کارگردان شده است و تندیس بهترین بازیگر مرد برای نمایش مرگ در می زند از جشنواره تئاتر امید می باشد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *