دانلود آهنگ یه جایی که گوشی هامون آنتن نده

دانلود آهنگ یه جایی که گوشی هامون آنتن نده

انتشار امروز 26 اسفند 1400 *  دانلود آهنگ یه جایی که گوشی هامون آنتن نده آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام یه جایی دور را در این صفحه ببینید

دانلود آهنگ یه جایی که گوشی هامون آنتن نده

دانلود آهنگ یه جایی که گوشی هامون آنتن نده

آهنگ جدید مهدی احمدوند به نام یه جایی دور این روزها مورد توجه علاقه مندان به موسیقی قرار گرفته است مهدی احمدوند از خواننده های پاپ سرشناس کشورمان بوده که در ۲۹ بهمن ۱۳۷۰ در کرج به دنیا آمده است و علاوه بر خوانندگی در ترانه سرایی و تنظیم کنندگی و آهنگسازی نیز فعالیت حرفه‌ای دارد.

مهدی احمدوند چند سالی است که در موسیقی توانست جایگاه مهمی را برای خود به دست آورد و یک خواننده پاپ محبوبیت زیادی را کسب کند او در بندر ماهشهر تصمیم داشت که کنسرت برگزار کند که امام جمعه این شهر به دلیل مختلط بودن آن مخالفت کرد و این کنسرت لغو شد این در حالی بود که بلیت های کنسرت فروخته شده بود.

البته اولین کنسرت این خواننده در سال 1393 در برج میلاد بود. برخی از کارشناسان موسیقی مهدی احمدوند از خواننده های استاندارد ایرانی دانسته اند که همه فن حریف بوده و میتواند همه کارهای آهنگ های خود را به تنهایی انجام بدهد.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *