دانلود برنامه خندوانه نعیمه نظام دوست (در فصل جدید خندوانه کامل و جدید)

دانلود برنامه خندوانه نعیمه نظام دوست (در فصل جدید خندوانه کامل و جدید)

انتشار امروز 27 بهمن 1400 * دانلود برنامه خندوانه نعیمه نظام دوست (کامل و جدید) برنامه خندوانه و مصاحبه جذاب نعیمه نظام دوست در برنامه خندوانه را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانلود برنامه خندوانه نعیمه نظام دوست (در فصل جدید خندوانه کامل و جدید)

برنامه خندوانه یکی از برنامه های جذاب تلویزیونی بوده که این روز ها دیگر به یک برند تبدیل شده است این برنامه توسط رامبد جوان اجرا و کارگردانی و تهیه کنندگی میشود و توانسته در سالهای گذشته مخاطبان بسیار زیادی را به دست اورد.

رامبد جوان دیگر خوب میداند مخاطبان خندوانه به چه چیز های علاقمند هستند و برای همین است که خدنوانه توانسته به عنوان محبوب ترین برنامه تلویزیون تبدیل شود.

خندوانه برخلاف سایر برنامه های مشابه مثل دورهمی و خنده بازار توانسته به صورت متداوم ادامه پیدا کرده است .

این برنامه در 7 فصل تولید شده و در سال 1400 نیز به فصل 8 رسیده است در فصل هشتم رامبد جوان سعی کرده از مهمانانی دعوت کند که تا به حال در خندوانه حضور پیدا نکرده اند.

در فصل هشتم این برنامه که در 26 بهمن پهش شد خانم نعیمه نظام دوست حضور پیدا کرد با استقبال مخاطبان رو به رو شد خانم نظام دوست در این برنامه با رامبد جوان درباره زندگی شخصی اش به گفتگو پرداخت.

نعیمه نظام‌دوست، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، شامگاه گذشته، سه‌شنبه ۲۶ بهمن مهمان رامبد جوان در برنامه «خندوانه» شد.

او در بخشی از این برنامه با ذکر خاطره‌ای گفت: «سوم راهنمایی بودم، یک روز دیدم مادرم می‌گوید «نعیمه‌جان! بیا پایین» رفتم جلو و دیدم خانمی جلوی در است و می‌گوید ما خیلی از شما خوش‌مان آمده و می‌خواهیم به خواستگاری‌تان بیاییم. درس‌خوان نبودم ولی گفتم قصد ادامه تحصیل دارم. به پدرم هم گفتم به مامان بگو من قصد ازدواج ندارم. پدرم هم گفت پس هیچ خواستگاری نمی‌آید تا هروقت خودت بخواهی و تا الان هیچ خواستگاری نیامده است.»

نظام دوست ادامه داد: «ولی الان مادرم اصلا نمی‌گذارد از پیشش تکان بخورم و چون پدرم هم فوت کرده، خیلی به من وابسته است. بقیه خواهرهایم ازدواج کردند و توانستند فرار کنند چون معتقدم وابستگی این‌قدر زیاد واقعا خوب نیست.»

نعیمه نظام‌دوست از سال ۱۳۷۰ کار بازیگری را در گروه‌های تئاتر آزاد آغاز و سپس در مجموعه «نوروز ۷۲» بازی کرد. نظام‌دوست در سال ۱۳۷۳ با «ساعت خوش» به صورت حرفه‌ای وارد عرصه بازیگری شد.

بیوگرافی

نعیمه نظام دوست متولد 23 آبان ماه 1353 در تهران می باشد و 42 سال سن دارد.

نعیمه نظام‌ دوست دارای دیپلم علوم تجربی است. او از سال 1370 کار بازیگری را در گروه‌های آزاد تئاتر آغاز کرد، سپس در مجموعه نوروز 72 بازی کرد. نظام‌ دوست به طور حرفه‌ای با ساعت خوش و در سال 73 وارد عرصه بازیگری شد.

چهار خواهر دارد که خودش فرزند سوم خانواده است به غیر از او کسی در خانواده شان کار هنری نکرده و پدرش چند سال پیش فوت کرده است.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *